Access - graphiques à Bulle

Le
price
Bonjour,

je souhaite faire un graphique croisé dynamique à bulles sous Access (formulaire) à partir d'une requête. J'ai une quinzaine de bulles. Afin que la légende soit plus lisible je souhaite pouvoir afficher soit :
- la légende dans les bulles
- un numéro dans les bulles qui renvoie à la légende (solution qui serait la meilleure mais peut être impossible?)

Ceci est-il possible? Comment faire?

Merci d'avance!
testeur
Le #21474051
Adressez vous au groupe Acces, vous aurez plus de chance d'avoir une réponse
Microsoft.public.fr.access

Olivier
alan_willpa
Le #21504502
Question:How to buy cheap replica soccer jerseys from China?

Answer:i can introduce you to buy the AAA quality replica soccer jerseys in
China. this is the website: http://www.willpa.com

they are specialize in replica sport goods manufacturing in china, can offer
you all kinds of soccer jersey, NBA jersey,shoes and so on. they are the best
brand replica goods whih are look the same as the original goods. excellent
quality and steady supply for them. so far as i know, they have been marketed
in Europe and American for 3 year. soccer jersey are Thailand style.

they sell 2010 FIFA World cup soccer jerseys. English Premier League. Spain
Series A, Italy Series A, Germany Series A, France Series A and so on.

EMS shipping. 7days arrive, accept paypal.

if you want more information you can check the website: http://www.willpa.com