'Activex Installer' on Vista Home

Le
Akeem
Hi all,
I need to install RPM (Rational Portfolio Manager IBM) on my laptop,
My laptop is running Vista Home Premium,
One step of the RPM installation under vista Entreprise is: Turn On the
'Activatex Installer', But unfortunatelly this is not available in my windows
function list.

Do you know how can I turn on 'Activatex Installer' on Vista Home Premium.

Thank
Akeem
Akeem
Je francise mon post.

J'ai besoin d'installer RPM (Rational Portfolio Manager d'IBM) sur mon poste
équipé de Vista Home Premium,
Dans le processus d'installation sur Vista Enterprise, il est nécessaire
d'activer le module Activex Installer (AxIS),
Or dans Vista Home ce module n'est pas visible,
y aurait-il une solution pour l'afficher et/ou l'activer sur Vista Home

Akeem

"Akeem" news: