[ANN] MacSOUP F2.8.4b3

Le
mv
<http://www.haller-berlin.de/macsoup/download.html>
++++++++++
New in 2.8.4b3
• Don't break lines in the middle of a word (if the word is longer than
the allowed line length). This was especially annoying for long URLs.
++++++++++

--
Michel Vauquois
Que Dieu vous garde Moi j'ai pas le temps (RD)
New in 2.8.4b3
• Don't break lines in the middle of a word (if the word is longer than
the allowed line length). This was especially annoying for long URLs.

Si Stephan pouvait implémenter l'usage du dictionnaire (intégré à OS X)
dans le champ d'édition, ce serait un plus bien venu...

--
J. B.