boost in library

Le
qdii
Hello,
I'd like to learn a bit more about boost, and I was wondering if you guys
knew books ( yes , BOOKS ) written on it ? explaining some of its
libraries, or its relation with STL, c++1x etc.

Gracias :)

--
qdii -- www.mathseconde.fr
qdii
On Sat, 30 Jan 2010 17:52:35 +0000, qdii wrote:

[...]

Pardon j'ai cru avoir posté dans comp.lang.c++.
J'aimerais donc savoir si vous connaissiez des livres qui traitent de
boost, qui expliquent certaines des librairies ou ses relations avec la
STL et C++1x, voila voila !

qdii -- www.mathseconde.fr
Fabien LE LEZ
Le #21091961
On 30 Jan 2010 17:52:35 GMT, qdii
I'd like to

I'm afraid fr.comp.lang.c++, just like every fr.* newsgroup, is
French-speaking. You might want to ask your question on the
English-speaking newsgroups, comp.lang.c++ and/or
comp.lang.c++.moderated.
PEM
Le #21094931
Je te conseille celui-ci sur Boost::MPL (une bonne base pour le reste
des librairies) :
C++ Template Metaprogramming: Concepts, Tools, And Techniques From
Boost And Beyond (Broché)