China

Le
AJ
Descubrí China anterior este año. Finalmente he hecho mi informe de la foto.
Usted puede ver algo de lo que vi en www.jensvoll.dk/galleri.

Translated from Babelfish.com:
I discovered China earlier this year. Finally I have made my photo report.
You can see some of what I saw on www.jensvoll.dk/galleri.

Best Regards, Arnt J.
AJ
Le #1822756
Sorry, I did it too fast, here is the French text:

J'ai découvert la Chine plus tôt cette année. Enfin j'ai rédigé mon rapport
de photo. Vous pouvez voir une partie de ce que j'ai vu sur
[...]

Glycérine
Le #1822755
On 8-Nov-2007, "AJ"
[...]

Hi
Pictures are too small.
Difficult to appréciate.So bad, it seems to be nice and interesting.

--
Glycérine, mais pas de la charte, hein.
I Fuck Off B4L1S3MaN1aK