Clique Automatisé

Le
Goddy
Bonjour,

Je cherche à savoir s'il existe une moyen de faire des cliques
automatisés sous macosx:

En gros faire comme si un robot cliquait et appuyait sur des touches
régulièrement.

Avez vous connaissance de cela ?
sebastienmarty
Le #3152901

Butler ?

--
[SbM]

Goddy
Le #3151761
On 6 mar, 10:55, (SbM) wrote:
[...]

Je viens de voir qu'automator s'en sort très bien, il enregistre les
clics

francois.jacquemin
Le #3150311
Goddy
En gros faire comme si un robot cliquait et appuyait sur des touches
régulièrement.
QuicKeys X3, voir adresse :

"QuicKeys provides a wide range of ways to trigger your shortcuts,
including hot keys, timers, date & time, application events, time range,
toolbars, USB device, and speech triggers. QuicKeys is the ultimate
utility for streamlining your digital lifestyle."
"With the recording feature, QuicKeys will watch and record your actions
so you can play them back at any time. This feature is great for quickly
automating longer, multi-step tasks."

iKey : events and mouse events, meaning iKey can control the computer as if
someone were physically using the keyboard and the mouse. The keyboard
commands also include the ability to type the date, type the contents of
the clipboard or even the contents of a file."

--
F. J.

sebastienmarty
Le #3150241
François Jacquemin
[...]

Tout le monde est en train d'abandonner iKey : on attend une mise à jour
compatible Leopard depuis la sortie de ce dernier, et on ne voit rien
venir.

--
[SbM]