code parental

20 réponses
paho
Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

10 réponses

1 2
Marc Lepetit
paho a écrit :

Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

Retourne finir fes devoirs, et au lit !
Marc Lepetit
paho a écrit :

Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

Retourne finir tes devoirs, et au lit !
Qu'est ce qu'elle a ma gueule ?
On Thu, 4 Aug 2011 20:19:38 +0200, "Marc Lepetit"
wrote:

paho a écrit :

Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

Retourne finir tes devoirs, et au lit !

L'OP me semble paho net.

--
Le politiquement correct me fait gerber.
Je vais même aller chier un coup.
« le politiquement correct ne proclame pas la tolérance ; il ne fait qu'organiser la haine. » (Jacques Barzun)
C'est une doctrine obligatoire, qui n'est en réalité que l'expression la plus autoritaire du conformisme
Pierre Maurette
paho :
Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

Celui-ci fonctionne à tous les coups (à entrer impérativement
manuellement, lettre par lettre):

<CODE FREEBOX>
Vita est illis semper in fuga uxoresque mercenariae conductae ad tempus
ex pacto atque, ut sit species matrimonii, dotis nomine futura coniunx
hastam et tabernaculum offert marito, post statum diem si id elegerit
discessura, et incredibile est quo ardore apud eos in venerem uterque
solvitur sexus. Accedat huc suavitas quaedam oportet sermonum atque
morum, haudquaquam mediocre condimentum amicitiae. Tristitia autem et
in omni re severitas habet illa quidem gravitatem, sed amicitia
remissior esse debet et liberior et dulcior et ad omnem comitatem
facilitatemque proclivior. Ex his quidam aeternitati se commendari
posse per statuas aestimantes eas ardenter adfectant quasi plus praemii
de figmentis aereis sensu carentibus adepturi, quam ex conscientia
honeste recteque factorum, easque auro curant inbracteari, quod Acilio
Glabrioni delatum est primo, cum consiliis armisque regem superasset
Antiochum. quam autem sit pulchrum exigua haec spernentem et minima ad
ascensus verae gloriae tendere longos et arduos, ut memorat vates
Ascraeus, Censorius Cato monstravit. qui interrogatus quam ob rem inter
multos... statuam non haberet malo inquit ambigere bonos quam ob rem id
non meruerim, quam quod est gravius cur inpetraverim mussitare.
Adolescebat autem obstinatum propositum erga haec et similia multa
scrutanda, stimulos admovente regina, quae abrupte mariti fortunas
trudebat in exitium praeceps, cum eum potius lenitate feminea ad
veritatis humanitatisque viam reducere utilia suadendo deberet, ut in
Gordianorum actibus factitasse Maximini truculenti illius imperatoris
rettulimus coniugem. Excogitatum est super his, ut homines quidam
ignoti, vilitate ipsa parum cavendi ad colligendos rumores per
Antiochiae latera cuncta destinarentur relaturi quae audirent. hi
peragranter et dissimulanter honoratorum circulis adsistendo
pervadendoque divites domus egentium habitu quicquid noscere poterant
vel audire latenter intromissi per posticas in regiam nuntiabant, id
observantes conspiratione concordi, ut fingerent quaedam et cognita
duplicarent in peius, laudes vero supprimerent Caesaris, quas invitis
conpluribus formido malorum inpendentium exprimebat. Post haec Gallus
Hierapolim profecturus ut expeditioni specie tenus adesset, Antiochensi
plebi suppliciter obsecranti ut inediae dispelleret metum, quae per
multas difficilisque causas adfore iam sperabatur, non ut mos est
principibus, quorum diffusa potestas localibus subinde medetur
aerumnis, disponi quicquam statuit vel ex provinciis alimenta
transferri conterminis, sed consularem Syriae Theophilum prope
adstantem ultima metuenti multitudini dedit id adsidue replicando quod
invito rectore nullus egere poterit victu. Iam virtutem ex consuetudine
vitae sermonisque nostri interpretemur nec eam, ut quidam docti,
verborum magnificentia metiamur virosque bonos eos, qui habentur,
numeremus, Paulos, Catones, Galos, Scipiones, Philos; his communis vita
contenta est; eos autem omittamus, qui omnino nusquam reperiuntur. Hanc
regionem praestitutis celebritati diebus invadere parans dux ante
edictus per solitudines Aboraeque amnis herbidas ripas, suorum indicio
proditus, qui admissi flagitii metu exagitati ad praesidia descivere
Romana. absque ullo egressus effectu deinde tabescebat immobilis. Erat
autem diritatis eius hoc quoque indicium nec obscurum nec latens, quod
ludicris cruentis delectabatur et in circo sex vel septem aliquotiens
vetitis certaminibus pugilum vicissim se concidentium perfusorumque
sanguine specie ut lucratus ingentia laetabatur. Denique Antiochensis
ordinis vertices sub uno elogio iussit occidi ideo efferatus, quod ei
celebrari vilitatem intempestivam urgenti, cum inpenderet inopia,
gravius rationabili responderunt; et perissent ad unum ni comes
orientis tunc Honoratus fixa constantia restitisset. Horum adventum
praedocti speculationibus fidis rectores militum tessera data sollemni
armatos omnes celeri eduxere procursu et agiliter praeterito Calycadni
fluminis ponte, cuius undarum magnitudo murorum adluit turres, in
speciem locavere pugnandi. neque tamen exiluit quisquam nec permissus
est congredi. formidabatur enim flagrans vesania manus et superior
numero et ruitura sine respectu salutis in ferrum. Unde Rufinus ea
tempestate praefectus praetorio ad discrimen trusus est ultimum. ire
enim ipse compellebatur ad militem, quem exagitabat inopia simul et
feritas, et alioqui coalito more in ordinarias dignitates asperum
semper et saevum, ut satisfaceret atque monstraret, quam ob causam
annonae convectio sit impedita. Rogatus ad ultimum admissusque in
consistorium ambage nulla praegressa inconsiderate et leviter
proficiscere inquit ut praeceptum est, Caesar sciens quod si
cessaveris, et tuas et palatii tui auferri iubebo prope diem annonas.
hocque solo contumaciter dicto subiratus abscessit nec in conspectum
eius postea venit saepius arcessitus. Intellectum est enim mihi quidem
in multis, et maxime in me ipso, sed paulo ante in omnibus, cum M.
Marcellum senatui reique publicae concessisti, commemoratis praesertim
offensionibus, te auctoritatem huius ordinis dignitatemque rei publicae
tuis vel doloribus vel suspicionibus anteferre. Ille quidem fructum
omnis ante actae vitae hodierno die maximum cepit, cum summo consensu
senatus, tum iudicio tuo gravissimo et maximo. Ex quo profecto
intellegis quanta in dato beneficio sit laus, cum in accepto sit tanta
gloria. Quam ob rem ut ii qui superiores sunt submittere se debent in
amicitia, sic quodam modo inferiores extollere. Sunt enim quidam qui
molestas amicitias faciunt, cum ipsi se contemni putant; quod non fere
contingit nisi iis qui etiam contemnendos se arbitrantur; qui hac
opinione non modo verbis sed etiam opere levandi sunt. Constituendi
autem sunt qui sint in amicitia fines et quasi termini diligendi. De
quibus tres video sententias ferri, quarum nullam probo, unam, ut eodem
modo erga amicum adfecti simus, quo erga nosmet ipsos, alteram, ut
nostra in amicos benevolentia illorum erga nos benevolentiae pariter
aequaliterque respondeat, tertiam, ut, quanti quisque se ipse facit,
tanti fiat ab amicis. Saepissime igitur mihi de amicitia cogitanti
maxime illud considerandum videri solet, utrum propter imbecillitatem
atque inopiam desiderata sit amicitia, ut dandis recipiendisque meritis
quod quisque minus per se ipse posset, id acciperet ab alio vicissimque
redderet, an esset hoc quidem proprium amicitiae, sed antiquior et
pulchrior et magis a natura ipsa profecta alia causa. Amor enim, ex quo
amicitia nominata est, princeps est ad benevolentiam coniungendam. Nam
utilitates quidem etiam ab iis percipiuntur saepe qui simulatione
amicitiae coluntur et observantur temporis causa, in amicitia autem
nihil fictum est, nihil simulatum et, quidquid est, id est verum et
voluntarium. Sed (saepe enim redeo ad Scipionem, cuius omnis sermo erat
de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores
essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot
haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam,
in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et
notas, quibus eos qui ad amicitias essent idonei, iudicarent. Sunt
igitur firmi et stabiles et constantes eligendi; cuius generis est
magna penuria. Et iudicare difficile est sane nisi expertum;
experiendum autem est in ipsa amicitia. Ita praecurrit amicitia
iudicium tollitque experiendi potestatem. Sed (saepe enim redeo ad
Scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus
in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque
haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in
illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis
esse nec habere quasi signa quaedam et notas, quibus eos qui ad
amicitias essent idonei, iudicarent. Sunt igitur firmi et stabiles et
constantes eligendi; cuius generis est magna penuria. Et iudicare
difficile est sane nisi expertum; experiendum autem est in ipsa
amicitia. Ita praecurrit amicitia iudicium tollitque experiendi
potestatem. Mensarum enim voragines et varias voluptatum inlecebras, ne
longius progrediar, praetermitto illuc transiturus quod quidam per
ampla spatia urbis subversasque silices sine periculi metu properantes
equos velut publicos signatis quod dicitur calceis agitant, familiarium
agmina tamquam praedatorios globos post terga trahentes ne Sannione
quidem, ut ait comicus, domi relicto. quos imitatae matronae complures
opertis capitibus et basternis per latera civitatis cuncta discurrunt.
Vita est illis semper in fuga uxoresque mercenariae conductae ad tempus
ex pacto atque, ut sit species matrimonii, dotis nomine futura coniunx
hastam et tabernaculum offert marito, post statum diem si id elegerit
discessura, et incredibile est quo ardore apud eos in venerem uterque
solvitur sexus. Accedat huc suavitas quaedam oportet sermonum atque
morum, haudquaquam mediocre condimentum amicitiae. Tristitia autem et
in omni re severitas habet illa quidem gravitatem, sed amicitia
remissior esse debet et liberior et dulcior et ad omnem comitatem
facilitatemque proclivior. Ex his quidam aeternitati se commendari
posse per statuas aestimantes eas ardenter adfectant quasi plus praemii
de figmentis aereis sensu carentibus adepturi, quam ex conscientia
honeste recteque factorum, easque auro curant inbracteari, quod Acilio
Glabrioni delatum est primo, cum consiliis armisque regem superasset
Antiochum. quam autem sit pulchrum exigua haec spernentem et minima ad
ascensus verae gloriae tendere longos et arduos, ut memorat vates
Ascraeus, Censorius Cato monstravit. qui interrogatus quam ob rem inter
multos... statuam non haberet malo inquit ambigere bonos quam ob rem id
non meruerim, quam quod est gravius cur inpetraverim mussitare.
Adolescebat autem obstinatum propositum erga haec et similia multa
scrutanda, stimulos admovente regina, quae abrupte mariti fortunas
trudebat in exitium praeceps, cum eum potius lenitate feminea ad
veritatis humanitatisque viam reducere utilia suadendo deberet, ut in
Gordianorum actibus factitasse Maximini truculenti illius imperatoris
rettulimus coniugem. Excogitatum est super his, ut homines quidam
ignoti, vilitate ipsa parum cavendi ad colligendos rumores per
Antiochiae latera cuncta destinarentur relaturi quae audirent. hi
peragranter et dissimulanter honoratorum circulis adsistendo
pervadendoque divites domus egentium habitu quicquid noscere poterant
vel audire latenter intromissi per posticas in regiam nuntiabant, id
observantes conspiratione concordi, ut fingerent quaedam et cognita
duplicarent in peius, laudes vero supprimerent Caesaris, quas invitis
conpluribus formido malorum inpendentium exprimebat. Post haec Gallus
Hierapolim profecturus ut expeditioni specie tenus adesset, Antiochensi
plebi suppliciter obsecranti ut inediae dispelleret metum, quae per
multas difficilisque causas adfore iam sperabatur, non ut mos est
principibus, quorum diffusa potestas localibus subinde medetur
aerumnis, disponi quicquam statuit vel ex provinciis alimenta
transferri conterminis, sed consularem Syriae Theophilum prope
adstantem ultima metuenti multitudini dedit id adsidue replicando quod
invito rectore nullus egere poterit victu. Iam virtutem ex consuetudine
vitae sermonisque nostri interpretemur nec eam, ut quidam docti,
verborum magnificentia metiamur virosque bonos eos, qui habentur,
numeremus, Paulos, Catones, Galos, Scipiones, Philos; his communis vita
contenta est; eos autem omittamus, qui omnino nusquam reperiuntur. Hanc
regionem praestitutis celebritati diebus invadere parans dux ante
edictus per solitudines Aboraeque amnis herbidas ripas, suorum indicio
proditus, qui admissi flagitii metu exagitati ad praesidia descivere
Romana. absque ullo egressus effectu deinde tabescebat immobilis. Erat
autem diritatis eius hoc quoque indicium nec obscurum nec latens, quod
ludicris cruentis delectabatur et in circo sex vel septem aliquotiens
vetitis certaminibus pugilum vicissim se concidentium perfusorumque
sanguine specie ut lucratus ingentia laetabatur. Denique Antiochensis
ordinis vertices sub uno elogio iussit occidi ideo efferatus, quod ei
celebrari vilitatem intempestivam urgenti, cum inpenderet inopia,
gravius rationabili responderunt; et perissent ad unum ni comes
orientis tunc Honoratus fixa constantia restitisset. Horum adventum
praedocti speculationibus fidis rectores militum tessera data sollemni
armatos omnes celeri eduxere procursu et agiliter praeterito Calycadni
fluminis ponte, cuius undarum magnitudo murorum adluit turres, in
speciem locavere pugnandi. neque tamen exiluit quisquam nec permissus
est congredi. formidabatur enim flagrans vesania manus et superior
numero et ruitura sine respectu salutis in ferrum. Unde Rufinus ea
tempestate praefectus praetorio ad discrimen trusus est ultimum. ire
enim ipse compellebatur ad militem, quem exagitabat inopia simul et
feritas, et alioqui coalito more in ordinarias dignitates asperum
semper et saevum, ut satisfaceret atque monstraret, quam ob causam
annonae convectio sit impedita. Rogatus ad ultimum admissusque in
consistorium ambage nulla praegressa inconsiderate et leviter
proficiscere inquit ut praeceptum est, Caesar sciens quod si
cessaveris, et tuas et palatii tui auferri iubebo prope diem annonas.
hocque solo contumaciter dicto subiratus abscessit nec in conspectum
eius postea venit saepius arcessitus. Intellectum est enim mihi quidem
in multis, et maxime in me ipso, sed paulo ante in omnibus, cum M.
Marcellum senatui reique publicae concessisti, commemoratis praesertim
offensionibus, te auctoritatem huius ordinis dignitatemque rei publicae
tuis vel doloribus vel suspicionibus anteferre. Ille quidem fructum
omnis ante actae vitae hodierno die maximum cepit, cum summo consensu
senatus, tum iudicio tuo gravissimo et maximo. Ex quo profecto
intellegis quanta in dato beneficio sit laus, cum in accepto sit tanta
gloria. Quam ob rem ut ii qui superiores sunt submittere se debent in
amicitia, sic quodam modo inferiores extollere. Sunt enim quidam qui
molestas amicitias faciunt, cum ipsi se contemni putant; quod non fere
contingit nisi iis qui etiam contemnendos se arbitrantur; qui hac
opinione non modo verbis sed etiam opere levandi sunt. Constituendi
autem sunt qui sint in amicitia fines et quasi termini diligendi. De
quibus tres video sententias ferri, quarum nullam probo, unam, ut eodem
modo erga amicum adfecti simus, quo erga nosmet ipsos, alteram, ut
nostra in amicos benevolentia illorum erga nos benevolentiae pariter
aequaliterque respondeat, tertiam, ut, quanti quisque se ipse facit,
tanti fiat ab amicis. Saepissime igitur mihi de amicitia cogitanti
maxime illud considerandum videri solet, utrum propter imbecillitatem
atque inopiam desiderata sit amicitia, ut dandis recipiendisque meritis
quod quisque minus per se ipse posset, id acciperet ab alio vicissimque
redderet, an esset hoc quidem proprium amicitiae, sed antiquior et
pulchrior et magis a natura ipsa profecta alia causa. Amor enim, ex quo
amicitia nominata est, princeps est ad benevolentiam coniungendam. Nam
utilitates quidem etiam ab iis percipiuntur saepe qui simulatione
amicitiae coluntur et observantur temporis causa, in amicitia autem
nihil fictum est, nihil simulatum et, quidquid est, id est verum et
voluntarium. Sed (saepe enim redeo ad Scipionem, cuius omnis sermo erat
de amicitia) querebatur, quod omnibus in rebus homines diligentiores
essent; capras et oves quot quisque haberet, dicere posse, amicos quot
haberet, non posse dicere et in illis quidem parandis adhibere curam,
in amicis eligendis neglegentis esse nec habere quasi signa quaedam et
notas, quibus eos qui ad amicitias essent idonei, iudicarent. Sunt
igitur firmi et stabiles et constantes eligendi; cuius generis est
magna penuria. Et iudicare difficile est sane nisi expertum;
experiendum autem est in ipsa amicitia. Ita praecurrit amicitia
iudicium tollitque experiendi potestatem. Sed (saepe enim redeo ad
Scipionem, cuius omnis sermo erat de amicitia) querebatur, quod omnibus
in rebus homines diligentiores essent; capras et oves quot quisque
haberet, dicere posse, amicos quot haberet, non posse dicere et in
illis quidem parandis adhibere curam, in amicis eligendis neglegentis
esse nec habere quasi signa quaedam et notas, quibus eos qui ad
amicitias essent idonei, iudicarent. Sunt igitur firmi et stabiles et
constantes eligendi; cuius generis est magna penuria. Et iudicare
difficile est sane nisi expertum; experiendum autem est in ipsa
amicitia. Ita praecurrit amicitia iudicium tollitque experiendi
potestatem. Mensarum enim voragines et varias voluptatum inlecebras, ne
longius progrediar, praetermitto illuc transiturus quod quidam per
ampla spatia urbis subversasque silices sine periculi metu properantes
equos velut publicos signatis quod dicitur calceis agitant, familiarium
agmina tamquam praedatorios globos post terga trahentes ne Sannione
quidem, ut ait comicus, domi relicto. quos imitatae matronae complures
opertis capitibus et basternis per latera civitatis cuncta discurrunt.
</CODE FREEBOX>

--
Pierre Maurette
Castagno
"paho" a écrit dans le message de news:

Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

Si j'étais derrière ton cul, tu poserais même pas la question....
--
Castagno
"Marc Lepetit" a écrit dans le
message de news: 4e3ae2cb$0$10641$
paho a écrit :

Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

Retourne finir tes devoirs

Ses devoirs..il est en vacances le gamin.
--
Castagno

, et au lit !
LeLapin
Castagno a tapoté du bout de ses petites papattes :
"Marc Lepetit" a écrit dans le
message de news: 4e3ae2cb$0$10641$
paho a écrit :

Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

Retourne finir tes devoirs

Ses devoirs..il est en vacances le gamin.

Et alors ? Et les devoirs de vacances ?

--
LeLapin
Castagno
"LeLapin" a écrit dans le message de news:
j1etcq$1d54$
Castagno a tapoté du bout de ses petites papattes :
"Marc Lepetit" a écrit dans le
message de news: 4e3ae2cb$0$10641$
paho a écrit :

Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

Retourne finir tes devoirs

Ses devoirs..il est en vacances le gamin.

Et alors ? Et les devoirs de vacances ?

Pppfff ! )) Ils préfèrent aller draguer les gonzesses, ce que je peux
comprendre.
--
Castagno

--
LeLapin

Xavier Dupeyré
Castagno a écrit le 04/08/2011 :
"paho" a écrit dans le message de news:

Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

Si j'étais derrière ton cul, tu poserais même pas la question....

C'est "sodomie", la réponse ???

--
Xavier
Castagno
"Xavier Dupeyré" a écrit dans
le message de news:
Castagno a écrit le 04/08/2011 :
"paho" a écrit dans le message de
news:

Bonjour,
quel est mon code parental sur ma freebox

Si j'étais derrière ton cul, tu poserais même pas la question....

C'est "sodomie", la réponse ???

J'ai posé une question ???
--
Castagno

--
Xavier

1 2