Connexion a des ressources partagées

Le
GDJM
Lorsque je me connecte sur le serveur d'impression en réseaux

ameofcomputer is not accessible. You might not have permission to use
this network resource. Contact the administrator of this server to fond you
have acces permissions.

Logon Failure: The target account name is incorrect.
GG [MVP]

Lorsque je me connecte sur le serveur d'impression en réseaux

\nameofcomputer is not accessible. You might not have permission to

Bug très connu. http://www.technicland.com/fixvirus.php3

--
Cordialement.
GG.