Display problems/problème d'affichage

rtouchette
English:

I Have just install Me on a pentium 2 300mz; works well
but I can't display more than 16 color for my display and
other display option are not available.

What can I do to gain these option I had before.

Francais:
Je viens d'installer Me sur un pentium 2 300 mz. Dans mes
options d,affichage je n'ai que le 16 couleurs qui
s'affiche. et je n'ai pas acces aux autres options que
j'avais avant (ie 256; milliers) (600 x 800)...

Pouvez-vous m'aider SVP

Jceel
Bonjour qui nous as a dit
* English:
[...]