Distro which has best French localization for now.

Le
Evgenii Sputnik
Hello everyone.

Sorry for speaking English..!!

I want to know which distros have best localization into French language?!
Which one you use?!
I now only use French localization whenever possible to study / improve
French. (But for now can only read, not write.)
Using now Fedora 18 Gnome 3, other suggestions?!
(Better with Gnome 2, Gnome 3 or derivatives.)

Thanks in advance everyone.
(Grand merci!)

--
E-mail: esputnikeo1@outlook.com Skype:esputnikeo1
ST
On 2013-03-20, Evgenii Sputnik
Sorry for speaking English..!!

[...]

Si tu veux ameliorer ton francais, la premiere chose a faire est de
l'utiliser et donc d'ecrire en francais sur un forum francophone.

Ceci etant dit, aucune idee, je n'utilise que des distibutions en
anglais.
briancon
Le #25294382
On 20/03/2013 10:10, Evgenii Sputnik wrote:
[...]

With my lubuntu I had some problems: some soft are in French
and other are in English so it is not a good solution...

Avec ma lubuntu c'est marrant: j'ai des logiciels en français d'autres
en Anglais... Mes pages man sont en Anglais ou en Français.
man man: français
man ls: Anglai

marrant!
YBM
Le #25294482
Le 20/03/2013 14:42, briancon a écrit :
[...]

installe tous les paquets dont le nom commence par manpages-fr

apt-cache search manpages-fr
sudo apt-get install ...
Nicolas George
Le #25294542
YBM , dans le message
installe tous les paquets dont le nom commence par manpages-fr

Meilleur moyen d'avoir des docs obsolètes et bourrées d'erreurs.

Et, pour ce qui est d'apprendre le français, d'apprendre un français
approximatif.
briancon
Le #25294622
On 20/03/2013 15:09, YBM wrote:
[...]

En fait je m'en fout un peu. Je comprends suffisament
l'anglais...