Dreamscene freezes

Le
tomzang
I'm running Dreamscene on vista Ultimate. I'll open a program and
dreamscene freezes. The rest of the system seems to be working fine,
it's just Dreamscene that's stuck. The only way I can get it unstuck is
to either do a logoff/logon or change the current scene to a new scene,
which restarts Dreamscene. Unfortunately, the problem is erratic. Not
all programs trigger the problem although browsers almost always stop
Dreamscene. Any ideas?

--
tomzang
MCI \(ex do ré Mi chel la si do\) [MVP]

Une chose bête, c'est que j'aurais pu écrire des trucs, malheureusement,
mon anglais est trop mauvais.
Dommage...

@+

Michel Claveau
fleebus090
Le #17273231
'MCI (ex do ré Mi chel la si do) [MVP Wrote:
;689517']Bonsoir !

[...]

moi aussi j'ai le meme problem. je sais pas ecrire bien en francais,
mais je le comprendre parfaitment. si vous avez un solution pour le
problem que tomzang nous expliquer (sa dreamscene est bloquer),
j'aimerai le savoir SVP. merci d'avance.
Christian

--
fleebus090