Excusez-moi pour Anglais - NoComment News collects pictures of actual news - call for photos

Hi all!

If you've witnessed any event or happening and took a picture of it,
please consider adding the photos to http://NoCommentNews.com as soon
as possible. And if your friends were
there, their pictures are certainly welcome to NoComment News as
well.

The idea of NoComment News is to show in pictures what's really
happening around the world at any given moment. No comment, no lies,
no media censorship.

Thank you!
Natalie
Le Patriote
Le #1813102
"N" news:
[...]

pkoi il y a des commentaires avec chaque photo alors ?

anneleguennec
Le #1813091
Le Patriote
[...]

Ah ? moi j'ai juste vu un lieu et un moment qu'il faut bien préciser :
le défilé de Hong Kong, avec le monocycle, ça pourrait être n'importe
quoi. L'émission de TV5 Europe a le son, c'est plus facile pour décriptr
:=))

Professionnellement, je refuse les photos sans légende. Dans mon
association aussi.