Internet Explorer

1 réponse
Mihamina Rakotomandimby
Vu sur la mailing list Google Map API:

>> markerTransparent.png is requested about 100 times
>> shadow50.png is requested about 50 times
>> marker.png is requested about 50 times
>> The page needs about 25 to be displayed;
>> How to avoid this useless requests.
> Get your visitors not to use Microsoft IE browser, it is stupid enough
> to issue multiple requests for images not already in its cache.

IE gère aussi mal le cache?
Ou bien ce sont les google Maps API qui sont particulierement mal foutues?

1 réponse

Michel Doucet
Bonjour/soir, le Fri, 14 Aug 2009 14:12:05 +0300, *Mihamina
Rakotomandimby* a caressé son clavier pour nous dire dans le message
suivant:

Vu sur la mailing list Google Map API:

>> markerTransparent.png is requested about 100 times shadow50.png is
>> requested about 50 times marker.png is requested about 50 times The
>> page needs about 25 to be displayed; How to avoid this useless
>> requests.
> Get your visitors not to use Microsoft IE browser, it is stupid
> enough to issue multiple requests for images not already in its
> cache.

IE gère aussi mal le cache?
Ou bien ce sont les google Maps API qui sont particulierement mal
foutues?

Quoi ? le meilleur navigateur du monde à des défauts ... celui qui a tout
innové ?
http://tinyurl.com/mj38ly

--
Utiliser le butineur, le courriéleur, le lecteur de nouvelles
et le SE avec lesquels vous vous sentez le plus sécurisé ... ;)
Posted via www.individual.net
http://mdoucet.wordpress.com/