logo

Le
liliane riboust
bonjour,
Comment insérer un logo sur des enveloppes, merci de votre réponse.
Doug Robbins - Word MVP on news.microsoft.com
Le #19062831
Regarde:

http://www.gmayor.com/Alternative_Return_Addresses.htm

--
Hope this helps.

Please reply to the newsgroup unless you wish to avail yourself of my
services on a paid consulting basis.

"liliane riboust" message news:
bonjour,
Comment insérer un logo sur des enveloppes, merci de votre réponse.

heureux-oli
Le #19065771
Salut,

Ma première réponse ne te convient-elle pas ?
Même si je préfère les mayeurs ! :-)

--
Heureux-oli
http://heureuxoli.developpez.com/