logo

liliane riboust
bonjour,
Comment insérer un logo sur des enveloppes, merci de votre réponse.

Doug Robbins - Word MVP on news.microsoft.com
Regarde:

http://www.gmayor.com/Alternative_Return_Addresses.htm

--
Hope this helps.

Please reply to the newsgroup unless you wish to avail yourself of my
services on a paid consulting basis.

"liliane riboust" wrote in
message news:
bonjour,
Comment insérer un logo sur des enveloppes, merci de votre réponse.

heureux-oli
Salut,

Ma première réponse ne te convient-elle pas ?
Même si je préfère les mayeurs ! :-)

--
Heureux-oli
http://heureuxoli.developpez.com/