LOST Saison 2 SPOILER - Résumé episode final

7 réponses
Genie des Alpages
le tout en rot13

Fheivibef guvax gurl ner orvat erfphrq jura gurl frr gur obng.
Wnpx fjvzf bhg gb gur obng. Qrfzbaq vf vafvqr gur ohaxre.

Gurl oevat uvz nfuber.

Qrfzbaq unf gbaf bs obbmr jvgu uvz. Naq n qnex frperg.
Wnpx nfxf uvz jurer ur jnf, jung ur qvq....
Qhevat gur 23 qnlf ur jnf tbar, Qrfzbaq znantrq gb svk uvf fnvyobng naq
fnvy bss gur vfynaq. Wnpx nfxf uvz jung ur vfa'g gryyvat gurz.

Jr trg SYNFUONPXF bs Qrfzbaq'f yvsr orsber gur vfynaq, naq jura ur
svefg penfurq gurer. Abgnoyr cbvagf urer jbhyq or gung Qrfzbaq jnf
zneevrq gb n tvey anzrq Craal, Yvool jnf zneevrq gb Puneyrf Jvqzber,
naq Qrfzbaq obeebjrq Yvool'f obng sbe 200 tenaq sbe uvf enpr nebhaq gur
jbeyq.
Qrfzbaq nyfb znqr gur tybj-va-gur-qnex znc va gur ungpu. Naq Xryiva vf,
be jnf, gur gjva bs n pregnva Wbr Vanza, PVN zna sebz Fnlvq'f
synfuonpxf. Jr frr Xryiva qent Qrfzbaq gb gur ungpu, glcr va gur
ohggba, fubj Qrfzbaq gur svyz, naq Qrfzbaq ortvaf chfuvat gur ohggba nf
jryy.

Cerfrag qnl,
Ng avtug Wnpx naq Fnlvq pbzr hc jvgu n cyna vaibyivat Qrfzbaq'f obng.
Qrfzbaq qvfnccrnef bss vagb gur whatyr, urnqvat sbe gur ungpu.

Gur arkg qnl, Wnpx naq tnat ybnq hc gb tb.
Gur 5 fheivibef qrcneg. Puneyvr gryyf Uheyrl tbbq yhpx.
Zvpunry yrnqf gurz bss.

Va gur ungpu,
Rxb pbagvahrf gb chfu gur ohggba.
Ybpxr ragref naq gurl gnyx.
Ybpxr ynhtuf gung ur fgvyy chfurf gur ohggba.
Rxb fnlf ur vf n zna bs snvgu.

Wnpx Xngr Zvpunry Fnjlre naq Uheyrl znxr gurve jnl gubhtu gur whatyr.
Gurl ortva gb cnff gubhtu jung Uheyrl fnlf vf gur Qnex Greevgbel.
Gurer ner ZNAL snyyra gerrf nebhaq gurz.

Gurl pnzc sbe gur avtug. Zvpunry gnyxf nobhg ubj gurfr crbcyr unir
unezrq gur fheivibef, cnegvphyneyl gur 5 bs gurz. Xvyyrq Funaaba Yvool,
rgp. rgp.

Ybpxr naq Rxb ner univat gurve qvfphffvba va gur ungpu. Ybpxr nethrf
jvgu Rxb ba ubj ur gubhtug guvf cynpr jnf qrfgvagl, gung gur vfynaq
ohvyg uvz hc whfg gb xabpx uvz qbja, vg vf nyy na rkcrevzrag.
Ybpxr gryyf uvz ur cynaf gb frr jung unccraf jura gur ohggba ernpurf
mreb bapr naq sbe nyy. Ur jnagf gb znxr fher ur vf evtug. Rxb qbrfa'g
nterr jvgu guvf.

Qrfzbaq ernpurf gur ungpu naq gnyxf jvgu Ybpxr naq Rxb vafvqr. Ur frrzf
cvffrq.
Nfxf Ybpxr vs ur pbagvahrq gb chfu gur ohggba. Ybpxr fnlf lrf.
Qrfzbaq qbrfa'g oryvrir gung Ybpxr chfurq vg.

Ngbc bar bs gur uvyyf, Wnpx naq tnat svaq n ovt cvyr bs ghorf sebz gur
Crney ungpu.

Zvpunry gryyf gurz gurl nera'g sne abj naq tbggn xrrc tbvat.
Ur yrnqf gurz gb gur gur fcbg jurer Mrxr naq Gur Bguref pncgherq uvz.

GUR JUVFCREVAT ERGHEAF.
Gurl ortva gb urne juvfcrevat.
YBGF bs vg guvf gvzr.

Wnpx lryyf bhg gung vg'f n genc jura ur fcbgf bar bs gurz va gur gerrf.
Gurl nyy bcra sver ba, vg jbhyq frrz gurl ner fheebhaqrq.

Gurer vf nabgure ybpxqbja vafvqr gur ungpu. Jr qba'g xabj jul, ohg
pbhyq guvf or fbzr fbeg bs svany grfg?
Ybpxr vf genccrq vafvqr gur Trbqbzr jvgu Qrfzbaq. Rxb vf ybpxrq bhg.
Rxb lryyf ng Ybpxr gung ur pna'g yrg gur gvzre ernpu mreb, ohg Ybpxr
unf bgure vqrnf.
Gur gvzre vf ng 107 zvahgrf.

Oreaneq gnyxf jvgu Pynver naq gur onol, vadhvevat ba jung gur inppvar
vf sbe. Pynver rkcynvaf gb uvz, gurl obaq.

Fnlvq gnyxf jvgu Wva naq Fha. Ur sbezhyngrf n cyna jvgu Wva. Fha
genafyngrf sbe uvz. Wva haqrefgnaqf.

Rxb frrxf Puneyvr'f uryc ba gur fvghngvba va gur ungpu.
Ur ehfurf gb gur ornpu naq gryyf uvz gurl arrq gb tb tngure gur
qlanzvgr Puneyvr xabjf jurer vg vf.

Va gur Ungpu, Qrfzbaq naq Ybpxr nethr nobhg gur ohggba. Ybpxr gryyf
Qrfzbaq gur ohggba vf abg erny, gung vg jnf nyy na rkcrevzrag bs gur
Qunezn Vavgvngvir. Qrfzbaq fpernzf ng uvz "Qba'g gryy zr vg vfa'g
erny!"
Qrfzbaq gryyf Ybpxr gung ur fnvyrq njnl sebz gur vfynaq.
Ur jnf tbvat gb trg gurz nyy erfphrq.
Ohg gung jura ur ernpurq ynaq, ur qvfpbirerq
GURER JNF AB UHZNAVGL yrsg.
Qrfzbaq fnlf gung gur ragver jbeyq jnf abg gurer. Gurer jnf nofbyhgryl
abguvat. Ur oryvrirf gung gur ohggba vf gb oynzr, pnyyvat onpx gb jung
gur bevtvany Qunezn svyz fnvq. Ybpxr vf funxra ol guvf, ohg guvaxf
Qrfzbaq vf penml.
Gur gvzre vf ng 43 zvahgrf ol abj.

Rxb naq Puneyvr tngure qlanzvgr sebz gur fgnfu naq eha gb gur ungpu.
Rxb cynaf gb oybj gur oynfg qbbe. Puneyvr guvaxf ur'f bss uvf ebpxre.
Rxb oryvrirf Qrfzbaq gung gur gvzre QBRF qb fbzrguvat jura vg ernpurf
mreb.

Zrnajuvyr
Wnpx naq tnat ner nyy orra pncgherq ol Gur Bguref.
Gurl ner orvat yrq onpx gb gur ivyyntr.

Wva naq Fnlvq unir gnxra Qrfzbaq'f obng naq sbyybjrq Ebhffrnh'f znc
nybat gur fuberyvar gb jurer Fnlvq oryvrirf pbhyq or gur ybpngvba bs
Gur Bguref. Gurl fcbg gur tvnag ebpx jvgu gur ubyr va vg.

Fnlvq farnxf hc nybat gur ebpxf jvgu uvf tha, Wva genvyf uvz.
Gb znxr vg fubeg, gurl vagreehcg gur cnegl naq nggnpx Gur Bguref.
N svtug rafhrf.
Fnjlre svtugf Mrxr, naq evcf uvf snxr orneq bss. Tvirf n shaal dhvc
urer.
FNLVQ VF FUBG, fgenvtug va gur purfg naq snyyf onpx vagb gur jngre.

Nf punbf rafhrf va gur pnzc, Zvpunry farnxf hc gb gur qbbe va gur
pyvss. Gurer'f n Qunezn flzoby erfrzoyvat whfg n qbbe. Bar bs gur
thneqf thneqvat vf fubg. Zvpunry ragref va naq pybfrf vg oruvaq uvz.

Vafvqr guvf ebbz vf gur OVT erirny.

Onpx ng gur ungpu,
Gur gvzre vf ng 23 zvahgrf.

Rxb naq Puneyvr ragre va jvgu gur qlanzvgr. Frg vg.

Ybpxr naq Qrfzbaq nethr vafvqr nf gur gvzre ernpurf 15 zvahgrf, 8
zvahgrf, 4 zvahgrf. Gur orrcvat fgnegf hc erny ybhq.

Rxb oybjf gur oynfg qbbef; Puneyvr vf xabpxrq ntnvafg gur przrag jnyy
hapbafpvbhf.

Rxb ehaf va gb chfu gur ohggba orsber gur gvzr ehaf bhg.
Ybpxr unf xabpxrq Qrfzbaq bhg hapbafpvbhf jvgu Rxb'f Wrfhf fgvpx.
Ybpxr naq Rxb pbzr gb svfgf.

Ybpxr orngf Rxb gb gur tebhaq. Ur gnxrf gur fgvpx naq FZNFURF GUR
PBZCHGRE.
Vg'f ohfgrq. Fb abj gurer'f ab fgbccvat gur gvzre.

Ng gur Bguref pnzc, Wnpx Xngr Fnjlre naq Uheyrl frrz gb unir
birecbjrerq Gur Bguref.

Vafvqr Gur Qbbe.
Zvpunry svaqf Jnyg va urer, ohg vf pbasebagrq ol gur SNXR URAEL TNYR.
Srael gryyf Zvpunry rirelguvat nobhg jung ur vf frrvat evtug abj, V
jba'g gryy lbh guvf nf V qba'g jnag gb fcbvy guvf fhecevfr ng yrnfg.
Ohg vg vaibyiref 3 bgure crbcyr, gur cynar penfu, Unafb, naq n xrl.
Gurer'f n FVATYR zbavgbevat GI vafvqr guvf ebbz nf jryy. Vg'f n zbavgbe
sbe Fgngvba 3. Srael gryyf Zvpunry gung ur arrqf yrnir gur vfynaq abj
vs ur jnagf gb rfpncr jvgu Jnyg. Gur obng vf ernql sbe uvz va n onpx
rkvg.

Gur Gvzre ng gur ungpu ernpurf MREB.

Fbzrguvat QBRF unccra.

Jung vf vg?? Lbh'yy frr.

Naq fb qbrf Zvpunry naq Jnyg nf gurl rfpncr gur vfynaq jvgu gur obng,
yrnivat rirelbar ryfr oruvaq.

Vs lbh ner gb oryvrir Qrfzbaq, gurl jvyy svaq abguvat ryfr yrsg.

--
Pour avoir la tête dans les nuages, il faut garder les pieds sur terre

7 réponses

Genie des Alpages
et toujours roté en 13

Qrfzbaq rfg qnaf yr ongrnh, vy erivrag nh pnzc.
Vy qvg à Wnpx dh'vy f'rfg rashv, znvf dhr fhe greer y'uhznavgé a'rkvfgr
cyhf.

Prhk dhv égnvrag cnegvf snver yn threerf nhk Nhgerf fbag cerfdhr neevié
nh pnzc.
Vy ragraq ornhpbhc qr puhpubgrzragf, chvf pbzzrag y'nffnhyg.
Mrxr f'rfg snvg neenpure fn snhffr oneor cne Fnjlre !

Rapber ha Ybpxqbja qh pôgé qr yn genccr... q'ha pôgé Ybpxr rg Qrfzbaq,
qr y'nhger Rxb !

Zvpunry rager qnaf yn genccr qh pnzc qrf bguref !
Ha nhger pbzcgrhe, dhv rfg à 23 zvahgrf dhnaq vy rager !

Rxb rg Punyvr ibag snver rkcybfre yr zhe... rg yr ovc ovc fr snvg
ragraqer.
Ybpxr nffbzzr Qrfzbaq cbhe ar cnf dh'vy rager yr pbqr.
Rxb rfg rageé, vy fr ong nirp Ybpxr dhv pnffr y'beqvangrhe nirp yr
ongba q'Rxb
Vy rfg rkcybfé, ba ar crhg cyhf ragere yr pbqr !

Craqnag pr grzcf, Zvpunry, qnaf yn genccr, ibvg Jnyg !
Nirp Urael Tnyr !!!!

Urael qvg à Zvpunry gbhgr y'uvfgbver qr Nhgerf, fhe pr pnzc, cbhedhbv
yrf qéthvfrzragf... znvf pryhv dhv n épevg yr eéfhzé irhg abhf ynvffre
yn fhecevfr !
Vy cneyr qr 3 nhgerf crefbaarf, y'nppvqrag qr y'nivba, Unafb... rg har
pyrs Qunezn !
Qnaf pr ungpu vy l n ha épena qr fheirvyynapr nhffv....
Urael irhg f'rashver qr y'îyr nirp Jnyg, ha ongrnh y'nggraqf cne har
nhger cbegr qh ungpu !!! (cgqe ibvyà dhv snvg srezre yn obhpur à
pregnvaf )

Qnaf yn genccr qr Ybpxr, yr pbqr a'rfg cnf rageé rg... FHECEVFR ibhf
ireerm !
Zvpunry, Jnyg rg Urael ceraarag yr ongrnh rg f'rashvrag gbhf yrf 3 qr
y'îyr... fv ibhf peblrm Qrfzbaq, vy ar gebhirebag evra, znvf fnvg-ba
wnznvf ??

--
Pour avoir la tête dans les nuages, il faut garder les pieds sur terre
Pont
De toute façon la saison 2 est la suite logique de la saison 1 ou il n'y
a que des retours en arrière sur les personnages et peu d'élements
interessants sur le mystère de l'île;
Ça commence à lasser.....

"Genie des Alpages" <Béééééééé@hotmail.cu> a écrit dans le message de news:

le tout en rot13

Fheivibef guvax gurl ner orvat erfphrq jura gurl frr gur obng.
Wnpx fjvzf bhg gb gur obng. Qrfzbaq vf vafvqr gur ohaxre.

Gurl oevat uvz nfuber.

Qrfzbaq unf gbaf bs obbmr jvgu uvz. Naq n qnex frperg.
Wnpx nfxf uvz jurer ur jnf, jung ur qvq....
Qhevat gur 23 qnlf ur jnf tbar, Qrfzbaq znantrq gb svk uvf fnvyobng naq
fnvy bss gur vfynaq. Wnpx nfxf uvz jung ur vfa'g gryyvat gurz.

Jr trg SYNFUONPXF bs Qrfzbaq'f yvsr orsber gur vfynaq, naq jura ur svefg
penfurq gurer. Abgnoyr cbvagf urer jbhyq or gung Qrfzbaq jnf zneevrq gb n
tvey anzrq Craal, Yvool jnf zneevrq gb Puneyrf Jvqzber, naq Qrfzbaq
obeebjrq Yvool'f obng sbe 200 tenaq sbe uvf enpr nebhaq gur jbeyq.
Qrfzbaq nyfb znqr gur tybj-va-gur-qnex znc va gur ungpu. Naq Xryiva vf, be
jnf, gur gjva bs n pregnva Wbr Vanza, PVN zna sebz Fnlvq'f synfuonpxf. Jr
frr Xryiva qent Qrfzbaq gb gur ungpu, glcr va gur ohggba, fubj Qrfzbaq gur
svyz, naq Qrfzbaq ortvaf chfuvat gur ohggba nf jryy.

Cerfrag qnl,
Ng avtug Wnpx naq Fnlvq pbzr hc jvgu n cyna vaibyivat Qrfzbaq'f obng.
Qrfzbaq qvfnccrnef bss vagb gur whatyr, urnqvat sbe gur ungpu.

Gur arkg qnl, Wnpx naq tnat ybnq hc gb tb.
Gur 5 fheivibef qrcneg. Puneyvr gryyf Uheyrl tbbq yhpx.
Zvpunry yrnqf gurz bss.

Va gur ungpu,
Rxb pbagvahrf gb chfu gur ohggba.
Ybpxr ragref naq gurl gnyx.
Ybpxr ynhtuf gung ur fgvyy chfurf gur ohggba.
Rxb fnlf ur vf n zna bs snvgu.

Wnpx Xngr Zvpunry Fnjlre naq Uheyrl znxr gurve jnl gubhtu gur whatyr.
Gurl ortva gb cnff gubhtu jung Uheyrl fnlf vf gur Qnex Greevgbel.
Gurer ner ZNAL snyyra gerrf nebhaq gurz.

Gurl pnzc sbe gur avtug. Zvpunry gnyxf nobhg ubj gurfr crbcyr unir unezrq
gur fheivibef, cnegvphyneyl gur 5 bs gurz. Xvyyrq Funaaba Yvool, rgp. rgp.

Ybpxr naq Rxb ner univat gurve qvfphffvba va gur ungpu. Ybpxr nethrf jvgu
Rxb ba ubj ur gubhtug guvf cynpr jnf qrfgvagl, gung gur vfynaq ohvyg uvz
hc whfg gb xabpx uvz qbja, vg vf nyy na rkcrevzrag.
Ybpxr gryyf uvz ur cynaf gb frr jung unccraf jura gur ohggba ernpurf mreb
bapr naq sbe nyy. Ur jnagf gb znxr fher ur vf evtug. Rxb qbrfa'g nterr
jvgu guvf.

Qrfzbaq ernpurf gur ungpu naq gnyxf jvgu Ybpxr naq Rxb vafvqr. Ur frrzf
cvffrq.
Nfxf Ybpxr vs ur pbagvahrq gb chfu gur ohggba. Ybpxr fnlf lrf.
Qrfzbaq qbrfa'g oryvrir gung Ybpxr chfurq vg.

Ngbc bar bs gur uvyyf, Wnpx naq tnat svaq n ovt cvyr bs ghorf sebz gur
Crney ungpu.

Zvpunry gryyf gurz gurl nera'g sne abj naq tbggn xrrc tbvat.
Ur yrnqf gurz gb gur gur fcbg jurer Mrxr naq Gur Bguref pncgherq uvz.

GUR JUVFCREVAT ERGHEAF.
Gurl ortva gb urne juvfcrevat.
YBGF bs vg guvf gvzr.

Wnpx lryyf bhg gung vg'f n genc jura ur fcbgf bar bs gurz va gur gerrf.
Gurl nyy bcra sver ba, vg jbhyq frrz gurl ner fheebhaqrq.

Gurer vf nabgure ybpxqbja vafvqr gur ungpu. Jr qba'g xabj jul, ohg pbhyq
guvf or fbzr fbeg bs svany grfg?
Ybpxr vf genccrq vafvqr gur Trbqbzr jvgu Qrfzbaq. Rxb vf ybpxrq bhg.
Rxb lryyf ng Ybpxr gung ur pna'g yrg gur gvzre ernpu mreb, ohg Ybpxr unf
bgure vqrnf.
Gur gvzre vf ng 107 zvahgrf.

Oreaneq gnyxf jvgu Pynver naq gur onol, vadhvevat ba jung gur inppvar vf
sbe. Pynver rkcynvaf gb uvz, gurl obaq.

Fnlvq gnyxf jvgu Wva naq Fha. Ur sbezhyngrf n cyna jvgu Wva. Fha
genafyngrf sbe uvz. Wva haqrefgnaqf.

Rxb frrxf Puneyvr'f uryc ba gur fvghngvba va gur ungpu.
Ur ehfurf gb gur ornpu naq gryyf uvz gurl arrq gb tb tngure gur qlanzvgr
Puneyvr xabjf jurer vg vf.

Va gur Ungpu, Qrfzbaq naq Ybpxr nethr nobhg gur ohggba. Ybpxr gryyf
Qrfzbaq gur ohggba vf abg erny, gung vg jnf nyy na rkcrevzrag bs gur
Qunezn Vavgvngvir. Qrfzbaq fpernzf ng uvz "Qba'g gryy zr vg vfa'g erny!"
Qrfzbaq gryyf Ybpxr gung ur fnvyrq njnl sebz gur vfynaq.
Ur jnf tbvat gb trg gurz nyy erfphrq.
Ohg gung jura ur ernpurq ynaq, ur qvfpbirerq
GURER JNF AB UHZNAVGL yrsg.
Qrfzbaq fnlf gung gur ragver jbeyq jnf abg gurer. Gurer jnf nofbyhgryl
abguvat. Ur oryvrirf gung gur ohggba vf gb oynzr, pnyyvat onpx gb jung gur
bevtvany Qunezn svyz fnvq. Ybpxr vf funxra ol guvf, ohg guvaxf Qrfzbaq vf
penml.
Gur gvzre vf ng 43 zvahgrf ol abj.

Rxb naq Puneyvr tngure qlanzvgr sebz gur fgnfu naq eha gb gur ungpu. Rxb
cynaf gb oybj gur oynfg qbbe. Puneyvr guvaxf ur'f bss uvf ebpxre.
Rxb oryvrirf Qrfzbaq gung gur gvzre QBRF qb fbzrguvat jura vg ernpurf
mreb.

Zrnajuvyr
Wnpx naq tnat ner nyy orra pncgherq ol Gur Bguref.
Gurl ner orvat yrq onpx gb gur ivyyntr.

Wva naq Fnlvq unir gnxra Qrfzbaq'f obng naq sbyybjrq Ebhffrnh'f znc nybat
gur fuberyvar gb jurer Fnlvq oryvrirf pbhyq or gur ybpngvba bs Gur Bguref.
Gurl fcbg gur tvnag ebpx jvgu gur ubyr va vg.

Fnlvq farnxf hc nybat gur ebpxf jvgu uvf tha, Wva genvyf uvz.
Gb znxr vg fubeg, gurl vagreehcg gur cnegl naq nggnpx Gur Bguref.
N svtug rafhrf.
Fnjlre svtugf Mrxr, naq evcf uvf snxr orneq bss. Tvirf n shaal dhvc urer.
FNLVQ VF FUBG, fgenvtug va gur purfg naq snyyf onpx vagb gur jngre.

Nf punbf rafhrf va gur pnzc, Zvpunry farnxf hc gb gur qbbe va gur pyvss.
Gurer'f n Qunezn flzoby erfrzoyvat whfg n qbbe. Bar bs gur thneqf thneqvat
vf fubg. Zvpunry ragref va naq pybfrf vg oruvaq uvz.

Vafvqr guvf ebbz vf gur OVT erirny.

Onpx ng gur ungpu,
Gur gvzre vf ng 23 zvahgrf.

Rxb naq Puneyvr ragre va jvgu gur qlanzvgr. Frg vg.

Ybpxr naq Qrfzbaq nethr vafvqr nf gur gvzre ernpurf 15 zvahgrf, 8 zvahgrf,
4 zvahgrf. Gur orrcvat fgnegf hc erny ybhq.

Rxb oybjf gur oynfg qbbef; Puneyvr vf xabpxrq ntnvafg gur przrag jnyy
hapbafpvbhf.

Rxb ehaf va gb chfu gur ohggba orsber gur gvzr ehaf bhg.
Ybpxr unf xabpxrq Qrfzbaq bhg hapbafpvbhf jvgu Rxb'f Wrfhf fgvpx.
Ybpxr naq Rxb pbzr gb svfgf.

Ybpxr orngf Rxb gb gur tebhaq. Ur gnxrf gur fgvpx naq FZNFURF GUR
PBZCHGRE.
Vg'f ohfgrq. Fb abj gurer'f ab fgbccvat gur gvzre.

Ng gur Bguref pnzc, Wnpx Xngr Fnjlre naq Uheyrl frrz gb unir birecbjrerq
Gur Bguref.

Vafvqr Gur Qbbe.
Zvpunry svaqf Jnyg va urer, ohg vf pbasebagrq ol gur SNXR URAEL TNYR.
Srael gryyf Zvpunry rirelguvat nobhg jung ur vf frrvat evtug abj, V jba'g
gryy lbh guvf nf V qba'g jnag gb fcbvy guvf fhecevfr ng yrnfg. Ohg vg
vaibyiref 3 bgure crbcyr, gur cynar penfu, Unafb, naq n xrl. Gurer'f n
FVATYR zbavgbevat GI vafvqr guvf ebbz nf jryy. Vg'f n zbavgbe sbe Fgngvba
3. Srael gryyf Zvpunry gung ur arrqf yrnir gur vfynaq abj vs ur jnagf gb
rfpncr jvgu Jnyg. Gur obng vf ernql sbe uvz va n onpx rkvg.

Gur Gvzre ng gur ungpu ernpurf MREB.

Fbzrguvat QBRF unccra.

Jung vf vg?? Lbh'yy frr.

Naq fb qbrf Zvpunry naq Jnyg nf gurl rfpncr gur vfynaq jvgu gur obng,
yrnivat rirelbar ryfr oruvaq.

Vs lbh ner gb oryvrir Qrfzbaq, gurl jvyy svaq abguvat ryfr yrsg.

--
Pour avoir la tête dans les nuages, il faut garder les pieds sur terre

doyoudoo
"Pont" a écrit dans le message de news:
446dfa9b$0$20174$
De toute façon la saison 2 est la suite logique de la saison 1 ou il n'y
a que des retours en arrière sur les personnages et peu d'élements
interessants sur le mystère de l'île;
Ça commence à lasser.....

Ce qui lasse ce sont ceux qui quotent comme des marcassins hémiplégiques.
Arol
"doyoudoo" a écrit dans le message de news:
> De toute façon la saison 2 est la suite logique de la saison 1 ou il n'y
> a que des retours en arrière sur les personnages et peu d'élements
> interessants sur le mystère de l'île;
> Ça commence à lasser.....

Ce qui lasse ce sont ceux qui quotent comme des marcassins hémiplégiques.

Et surtout que ce post a sa place sur news://fr.rec.tv.series.sf
Elephant Man
Genie des Alpages le 19.05.06 à 18h29 du côté de fr.rec.tv.programmes :

le tout en rot13

Le multipostage est *interdit*.

--
La FAQ sur le rot-13 est à jour !
news:
Elephant Man
Arol le 19.05.06 à 19h20 du côté de fr.rec.tv.programmes :

Et surtout que ce post a sa place sur news://fr.rec.tv.series.sf

Il y est déjà, m'étonnerait pas qu'il en ait collé d'autres un peu
partout.

--
La FAQ sur le rot-13 est à jour !
news:
Pont
Mdr !!

"doyoudoo" a écrit dans le message de news:
446dfd5e$0$17380$

"Pont" a écrit dans le message de news:
446dfa9b$0$20174$
De toute façon la saison 2 est la suite logique de la saison 1 ou il n'y
a que des retours en arrière sur les personnages et peu d'élements
interessants sur le mystère de l'île;
Ça commence à lasser.....

Ce qui lasse ce sont ceux qui quotent comme des marcassins hémiplégiques.