message d'avertissement de dépassement de la taille limite permise...

1 réponse
éric
Bonjour,

Nous avons Exchange 2000 standard version anglaise, nous aimerions que le
message d'avertissement de dépassement de la taille limite permise de la
boîte de courriel envoyé par le système aux utilisatuers soit en francais.

Est-ce que quelqu'un aurais la recette pour le faire svp.

Merci beaucoup !

Éric C

PS: Voici le message qu'envoi le system aux utilisateurs et que nous
voudrions traduire.

"Your mailbox has exceeded one or more size limits set by your
administrator. Your mailbox size is 31366 KB. Mailbox size limits:

You will receive a warning when your mailbox reaches 30000 KB.You may not be
able to send or receive new mail until you reduce your mailbox size. To make
more space available, delete any items that you are no longer using or move
them to your personal folder file (.pst).

Items in all of your mailbox folders including the Deleted Items and Sent
Items folders count against your size limit.

You must empty the Deleted Items folder after deleting items or the space
will not be freed. See client Help for more information."

1 réponse

Thierry DEMAN [MVP]
Bonsoir,

voir réponse sur le forum "fr.exchange".

A+
--
Thierry DEMAN-BARCELÒ
MVP Exchange, SQL/Server
http://base.faqexchange.info http://www.faqexchange.info
http://ISAFirewalls.org
"éric" a écrit dans le message de
news:
Bonjour,

Nous avons Exchange 2000 standard version anglaise, nous aimerions que le
message d'avertissement de dépassement de la taille limite permise de la
boîte de courriel envoyé par le système aux utilisatuers soit en francais.

Est-ce que quelqu'un aurais la recette pour le faire svp.

Merci beaucoup !

Éric C

PS: Voici le message qu'envoi le system aux utilisateurs et que nous
voudrions traduire.

"Your mailbox has exceeded one or more size limits set by your
administrator. Your mailbox size is 31366 KB. Mailbox size limits:

You will receive a warning when your mailbox reaches 30000 KB.You may not
be
able to send or receive new mail until you reduce your mailbox size. To
make
more space available, delete any items that you are no longer using or
move
them to your personal folder file (.pst).

Items in all of your mailbox folders including the Deleted Items and Sent
Items folders count against your size limit.

You must empty the Deleted Items folder after deleting items or the space
will not be freed. See client Help for more information."