Mise en page Nemo sur 3 colonnes

4 réponses
Julien Arlandis
Mise en page d'un article Nemo sur trois colonnes :

Et interdum acciderat, ut siquid in penetrali secreto nullo citerioris
vitae ministro praesente paterfamilias uxori susurrasset in aurem, velut
Amphiarao referente aut Marcio, quondam vatibus inclitis, postridie
disceret imperator. ideoque etiam parietes arcanorum soli conscii
timebantur.

Ultima Syriarum est Palaestina per intervalla magna protenta, cultis
abundans terris et nitidis et civitates habens quasdam egregias, nullam
nulli cedentem sed sibi vicissim velut ad perpendiculum aemulas: Caesaream,
quam ad honorem Octaviani principis exaedificavit Herodes, et
Eleutheropolim et Neapolim itidemque Ascalonem Gazam aevo superiore
exstructas.

Ergo ego senator inimicus, si ita vultis, homini, amicus esse, sicut
semper fui, rei publicae debeo. Quid? si ipsas inimicitias, depono rei
publicae causa, quis me tandem iure reprehendet, praesertim cum ego omnium
meorum consiliorum atque factorum exempla semper ex summorum hominum
consiliis atque factis mihi censuerim petenda.

Nam quibusdam, quos audio sapientes habitos in Graecia, placuisse opinor
mirabilia quaedam (sed nihil est quod illi non persequantur argutiis):
partim fugiendas esse nimias amicitias, ne necesse sit unum sollicitum esse
pro pluribus; satis superque esse sibi suarum cuique rerum, alienis nimis
implicari molestum esse.

Accedebant enim eius asperitati, ubi inminuta vel laesa amplitudo
imperii dicebatur, et iracundae suspicionum quantitati proximorum cruentae
blanditiae exaggerantium incidentia et dolere inpendio simulantium, si
principis periclitetur vita, a cuius salute velut filo pendere statum orbis
terrarum fictis vocibus exclamabant.

Ob haec et huius modi multa, quae cernebantur in paucis, omnibus timeri
sunt coepta. et ne tot malis dissimulatis paulatimque serpentibus acervi
crescerent aerumnarum, nobilitatis decreto legati mittuntur: Praetextatus
ex urbi praefecto et ex vicario Venustus et ex consulari Minervius oraturi,
ne delictis supplicia sint grandiora, neve senator quisquam inusitato et
inlicito more tormentis exponeretur.

4 réponses

yamo'
Julien Arlandis a écrit le 10/11/2014 15:06 :
Mise en page d'un article Nemo sur trois colonnes :

Et interdum acciderat, ut siquid in penetrali secreto nullo citerioris
vitae ministro praesente paterfamilias uxori susurrasset in aurem, velut
Amphiarao referente aut Marcio, quondam vatibus inclitis, postridie
disceret imperator. ideoque etiam parietes arcanorum soli conscii
timebantur.

Ultima Syriarum est Palaestina per intervalla magna protenta, cultis
abundans terris et nitidis et civitates habens quasdam egregias, nullam
nulli cedentem sed sibi vicissim velut ad perpendiculum aemulas: Caesaream,
quam ad honorem Octaviani principis exaedificavit Herodes, et
Eleutheropolim et Neapolim itidemque Ascalonem Gazam aevo superiore
exstructas.

Ergo ego senator inimicus, si ita vultis, homini, amicus esse, sicut
semper fui, rei publicae debeo. Quid? si ipsas inimicitias, depono rei
publicae causa, quis me tandem iure reprehendet, praesertim cum ego omnium
meorum consiliorum atque factorum exempla semper ex summorum hominum
consiliis atque factis mihi censuerim petenda.

Nam quibusdam, quos audio sapientes habitos in Graecia, placuisse opinor
mirabilia quaedam (sed nihil est quod illi non persequantur argutiis):
partim fugiendas esse nimias amicitias, ne necesse sit unum sollicitum esse
pro pluribus; satis superque esse sibi suarum cuique rerum, alienis nimis
implicari molestum esse.

Accedebant enim eius asperitati, ubi inminuta vel laesa amplitudo
imperii dicebatur, et iracundae suspicionum quantitati proximorum cruentae
blanditiae exaggerantium incidentia et dolere inpendio simulantium, si
principis periclitetur vita, a cuius salute velut filo pendere statum orbis
terrarum fictis vocibus exclamabant.

Ob haec et huius modi multa, quae cernebantur in paucis, omnibus timeri
sunt coepta. et ne tot malis dissimulatis paulatimque serpentibus acervi
crescerent aerumnarum, nobilitatis decreto legati mittuntur: Praetextatus
ex urbi praefecto et ex vicario Venustus et ex consulari Minervius oraturi,
ne delictis supplicia sint grandiora, neve senator quisquam inusitato et
inlicito more tormentis exponeretur.

vu côté usenet.

--
Stéphane <http://pasdenom.info/fortune/?>
Le meilleur préservatif, c'est la laideur.
-+- Hervé Bazin -+-
yamo'
Le 10/11/2014 à 15:06, Julien Arlandis a écrit :
Mise en page d'un article Nemo sur trois colonnes :

Et interdum acciderat, ut siquid in penetrali secreto nullo citerioris
vitae ministro praesente paterfamilias uxori susurrasset in aurem, velut
Amphiarao referente aut Marcio, quondam vatibus inclitis, postridie
disceret imperator. ideoque etiam parietes arcanorum soli conscii
timebantur.

Ultima Syriarum est Palaestina per intervalla magna protenta, cultis
abundans terris et nitidis et civitates habens quasdam egregias, nullam
nulli cedentem sed sibi vicissim velut ad perpendiculum aemulas: Caesaream,
quam ad honorem Octaviani principis exaedificavit Herodes, et
Eleutheropolim et Neapolim itidemque Ascalonem Gazam aevo superiore
exstructas.

Ergo ego senator inimicus, si ita vultis, homini, amicus esse, sicut
semper fui, rei publicae debeo. Quid? si ipsas inimicitias, depono rei
publicae causa, quis me tandem iure reprehendet, praesertim cum ego omnium
meorum consiliorum atque factorum exempla semper ex summorum hominum
consiliis atque factis mihi censuerim petenda.

Nam quibusdam, quos audio sapientes habitos in Graecia, placuisse opinor
mirabilia quaedam (sed nihil est quod illi non persequantur argutiis):
partim fugiendas esse nimias amicitias, ne necesse sit unum sollicitum esse
pro pluribus; satis superque esse sibi suarum cuique rerum, alienis nimis
implicari molestum esse.

Accedebant enim eius asperitati, ubi inminuta vel laesa amplitudo
imperii dicebatur, et iracundae suspicionum quantitati proximorum cruentae
blanditiae exaggerantium incidentia et dolere inpendio simulantium, si
principis periclitetur vita, a cuius salute velut filo pendere statum orbis
terrarum fictis vocibus exclamabant.

Ob haec et huius modi multa, quae cernebantur in paucis, omnibus timeri
sunt coepta. et ne tot malis dissimulatis paulatimque serpentibus acervi
crescerent aerumnarum, nobilitatis decreto legati mittuntur: Praetextatus
ex urbi praefecto et ex vicario Venustus et ex consulari Minervius oraturi,
ne delictis supplicia sint grandiora, neve senator quisquam inusitato et
inlicito more tormentis exponeretur.

Bien vu d'ici.

http://nemo.pasdenom.info/?Newsgroup=fr.test

--
Ce message a été posté en JNTP : <http://nemo.pasdenom.info/?

Cet article a été rédigé depuis le serveur JNTP
nemo.pasdenom.info par un utilisateur non inscrit
yamo'
yamo' a écrit le 10/11/2014 20:31 :
Le 10/11/2014 à 15:06, Julien Arlandis a écrit :
Mise en page d'un article Nemo sur trois colonnes :

Et interdum acciderat, ut siquid in penetrali secreto nullo citerioris
vitae ministro praesente paterfamilias uxori susurrasset in aurem, velut
Amphiarao referente aut Marcio, quondam vatibus inclitis, postridie
disceret imperator. ideoque etiam parietes arcanorum soli conscii
timebantur.

Ultima Syriarum est Palaestina per intervalla magna protenta, cultis
abundans terris et nitidis et civitates habens quasdam egregias, nullam
nulli cedentem sed sibi vicissim velut ad perpendiculum aemulas: Caesaream,
quam ad honorem Octaviani principis exaedificavit Herodes, et
Eleutheropolim et Neapolim itidemque Ascalonem Gazam aevo superiore
exstructas.

Ergo ego senator inimicus, si ita vultis, homini, amicus esse, sicut
semper fui, rei publicae debeo. Quid? si ipsas inimicitias, depono rei
publicae causa, quis me tandem iure reprehendet, praesertim cum ego omnium
meorum consiliorum atque factorum exempla semper ex summorum hominum
consiliis atque factis mihi censuerim petenda.

Nam quibusdam, quos audio sapientes habitos in Graecia, placuisse opinor
mirabilia quaedam (sed nihil est quod illi non persequantur argutiis):
partim fugiendas esse nimias amicitias, ne necesse sit unum sollicitum esse
pro pluribus; satis superque esse sibi suarum cuique rerum, alienis nimis
implicari molestum esse.

Accedebant enim eius asperitati, ubi inminuta vel laesa amplitudo
imperii dicebatur, et iracundae suspicionum quantitati proximorum cruentae
blanditiae exaggerantium incidentia et dolere inpendio simulantium, si
principis periclitetur vita, a cuius salute velut filo pendere statum orbis
terrarum fictis vocibus exclamabant.

Ob haec et huius modi multa, quae cernebantur in paucis, omnibus timeri
sunt coepta. et ne tot malis dissimulatis paulatimque serpentibus acervi
crescerent aerumnarum, nobilitatis decreto legati mittuntur: Praetextatus
ex urbi praefecto et ex vicario Venustus et ex consulari Minervius oraturi,
ne delictis supplicia sint grandiora, neve senator quisquam inusitato et
inlicito more tormentis exponeretur.

Bien vu d'ici.

La citation a sauté! Mais le [a] bien que super mal écrit par ma pomme
est plutôt bien passé!

http://nemo.pasdenom.info/?Newsgroup=fr.test

--
Stéphane <http://pasdenom.info/fortune/?>
Certains hommes parlent pendant leur sommeil.
Les conférenciers parlent pendant le sommeil des autres.
-+- Albert Camus (1913-1960) -+-
Duzz'
yamo' a écrit :
Julien Arlandis a écrit le 10/11/2014 15:06 :
Mise en page d'un article Nemo sur trois colonnes :

Et interdum acciderat, ut siquid in penetrali secreto nullo citerioris
vitae ministro praesente paterfamilias uxori susurrasset in aurem,
velut Amphiarao referente aut Marcio, quondam vatibus inclitis,
postridie disceret imperator. ideoque etiam parietes arcanorum soli
conscii timebantur.

Ultima Syriarum est Palaestina per intervalla magna protenta, cultis
abundans terris et nitidis et civitates habens quasdam egregias,
nullam nulli cedentem sed sibi vicissim velut ad perpendiculum
aemulas: Caesaream, quam ad honorem Octaviani principis exaedificavit
Herodes, et Eleutheropolim et Neapolim itidemque Ascalonem Gazam aevo
superiore exstructas.

Ergo ego senator inimicus, si ita vultis, homini, amicus esse, sicut
semper fui, rei publicae debeo. Quid? si ipsas inimicitias, depono rei
publicae causa, quis me tandem iure reprehendet, praesertim cum ego
omnium meorum consiliorum atque factorum exempla semper ex summorum
hominum consiliis atque factis mihi censuerim petenda.

Nam quibusdam, quos audio sapientes habitos in Graecia, placuisse
opinor mirabilia quaedam (sed nihil est quod illi non persequantur
argutiis): partim fugiendas esse nimias amicitias, ne necesse sit
unum sollicitum esse pro pluribus; satis superque esse sibi suarum
cuique rerum, alienis nimis implicari molestum esse.

Accedebant enim eius asperitati, ubi inminuta vel laesa amplitudo
imperii dicebatur, et iracundae suspicionum quantitati proximorum
cruentae blanditiae exaggerantium incidentia et dolere inpendio
simulantium, si principis periclitetur vita, a cuius salute velut
filo pendere statum orbis terrarum fictis vocibus exclamabant.

Ob haec et huius modi multa, quae cernebantur in paucis, omnibus
timeri sunt coepta. et ne tot malis dissimulatis paulatimque
serpentibus acervi crescerent aerumnarum, nobilitatis decreto legati
mittuntur: Praetextatus ex urbi praefecto et ex vicario Venustus et
ex consulari Minervius oraturi, ne delictis supplicia sint grandiora,
neve senator quisquam inusitato et inlicito more tormentis
exponeretur.

vu côté usenet.

Avec MesNews

--
Article publié avec MesNews