PLASMA sans tnthd mais avec port pcmcia tnthd possible?

Le
Laurent
Bonjour
J'esy un plasma panasonic en tnt Sd toute simple..
huhu
mon plasma a un port pcmcia..
je me demandais .
si j'insere ce type de carte..
Neotion VIACCESS NP4 CAM
This CAM allows your current digital receiver or IDTV to accept Viaccess
smartcards for MPEG-2 and MPEG-4 broadcasts.

With improvements in compression technology, digital satellite & terrestrial
broadcasters are now choosing the MPEG-4 standard to deliver their services.
Many have already done so, and many more will join them in the coming year.

The advantages of MPEG-4 to MPEG-2 mean the broadcaster can deliver more
channels, with better quality to their customers. With the MPEG-4 CAM, you
can use your existing MPEG-2 receiver or IDTV to take advantage of these new
& exciting services.

http://www.sateuropa.co.uk/product_overview.asp?id58&catid=1&subcat=6

biensur sans mettre de carte à l'interieur..

pourrais je avoir les chaine en mepeg4 HD tf1hd francehd etc .. etc.. ???

merci a vous
Jerome810
Le #17700931
"Laurent" 490a385a$0$13985$
[...]

en théorie oui, mais là en l'occurrence il s'agit d'un module PCMCIA
MPEG4-SD vers MPEG2 SD...

la version gérant le MPEG4-HD pour TV HD Ready sans tuner MPEG4 a été
annoncée et est attendue depuis bien longtemps déjà...
Laurent
Le #17708851
"Jerome810" news:490ac97e$0$10600$

[...]

zut alors.. ca va pas marcher ....
il me semblait pourtant que le np4 savait gerer la hd