Problème connexion avec mstsc

Le
rvero
Bonjour,
Avec un pc xp, je me connecte sur un serveur 2003 sp2 avec mstsc. Auparavent, j'y accèdé sans problème. Mais aujourd'hui je rencontre l'erreur suivante :

"To log on to this remote computer, you must be granted the Allow log on through terminal service right. By default, members of the remote destock Users group have this right. Il your are not a member of the remote desktop Users group a another group that hos this reght, or if the remote desktop Users group does not have this right, you must granted this right manually"

Est-ce que quelqu'un pourrait me donner quelques conseils sur la marche à suivre pour me débloquer ??
Merci d'avance