que "dalle" hier soir sur la 3

2 réponses
trallala
avec les "oreilles sur le dos"

quelqu'un qui a compris quelque chose
à cette "oeuvre" issue du cinéma subventionné entre copains.......

a part une Béatrice Dalle plus vraie que nature

2 réponses

stella
trallala wrote:
avec les "oreilles sur le dos"

quelqu'un qui a compris quelque chose
à cette "oeuvre" issue du cinéma subventionné entre copains.......

a part une Béatrice Dalle plus vraie que nature

Le cinéma francais rayonne...

Perhaps the worst French movie I ever seen in my life.

"Les oreilles sur le dos' has a script who was probably written by a
feeble-minded 7 years old boy. The far-fetched story about a bunch of
art thieves fugitives crossing the desert and Venezuelan jungle is
really bad. Only beautiful Beatrice Dalle, the same of Betty Blue 37°
(1986) tried to do a good performance. I can't understand how a
supposedly intelligent crew of Europeans movie makers went to Guyana and
Venezuela to waste their time, money and talent."

http://imdb.com/title/tt0291403/
trallala
they havent wasted their own money of course...............

voilà qui me rassure.................

"stella" a écrit dans le message de news:

trallala wrote:
avec les "oreilles sur le dos"

quelqu'un qui a compris quelque chose
à cette "oeuvre" issue du cinéma subventionné entre copains.......

a part une Béatrice Dalle plus vraie que nature

Le cinéma francais rayonne...

Perhaps the worst French movie I ever seen in my life.

"Les oreilles sur le dos' has a script who was probably written by a
feeble-minded 7 years old boy. The far-fetched story about a bunch of art
thieves fugitives crossing the desert and Venezuelan jungle is really bad.
Only beautiful Beatrice Dalle, the same of Betty Blue 37° (1986) tried to
do a good performance. I can't understand how a supposedly intelligent
crew of Europeans movie makers went to Guyana and Venezuela to waste their
time, money and talent."

http://imdb.com/title/tt0291403/