REQ: driver SDHC Palm Lifedrive et TX

1 réponse
erbou91
Bonjour,
Quelqu'un connait-il ou peut-il mettre à disposition un driver SDHC pour
Palm TX et/ou Lifedrive ?
Merci d'avance

Hi,
Does anybody know the availability or can publish on those news a SDHC
driver for Palm TX and/or Lifedrive ?
Thanks in advance

1 réponse

Goulafra
"erbou91" wrote in news:4a2bc815$0$21995
$:

Bonjour,
Quelqu'un connait-il ou peut-il mettre à disposition un driver SDHC pour
Palm TX et/ou Lifedrive ?
Merci d'avance

Hi,
Does anybody know the availability or can publish on those news a SDHC
driver for Palm TX and/or Lifedrive ?
Thanks in advance

http://palmsdhc.blogspot.com/2008/07/beta-available-summary.html

--
"Hou la menteuse !"