Restore System

7 réponses
Furgon
Can any one tell me how to delete a Restore Checkpoint?
A Restore Checkpoint was created by a program unknown to me "Software
Distribution
Service 2.0" and any retore checkpoint before this will not succeed, can any
one help?

7 réponses

Alain.bab
Hi !
You're on a french site...
Bye.

"Furgon" a écrit dans le message de news:

Can any one tell me how to delete a Restore Checkpoint?
A Restore Checkpoint was created by a program unknown to me "Software
Distribution
Service 2.0" and any retore checkpoint before this will not succeed, can
any one help?

Didier [MS]
hi Furgon,

Alain is right please choose a English spoken forum. In the meantime you
may try to check following kb : http://support.microsoft.com/kb/301224

This does not explain how to create automatically a checkpoint but it
explains how turn off checkpoint

-Didier

"Alain.bab" <Lasaô wrote in message
news:
Hi !
You're on a french site...
Bye.

"Furgon" a écrit dans le message de news:

Can any one tell me how to delete a Restore Checkpoint?
A Restore Checkpoint was created by a program unknown to me "Software
Distribution
Service 2.0" and any retore checkpoint before this will not succeed, can
any one help?

lefrob
"Alain.bab" <Lasaô a écrit dans le message de news:
Hi !
You're on a french site...
Bye.

"Furgon" a écrit dans le message de news:
Can any one tell me how to delete a Restore Checkpoint?
A Restore Checkpoint was created by a program unknown to me "Software Distribution
Service 2.0" and any retore checkpoint before this will not succeed, can any one help?

Bonjour

En bon français :
moi aussi j'ai un point de restauration "SoftwareDistributionService2.0"
Ce jour-là je n'ai rien fait de spécial .Qu'est-ce donc ?
Merci pour Furgon et moi .

Sabrem JORAM
lefrob a exposé le 19/12/2004 :
"Alain.bab" <Lasaô a écrit dans le message de news:

Hi !
You're on a french site...
Bye.

"Furgon" a écrit dans le message de news:

Can any one tell me how to delete a Restore Checkpoint?
A Restore Checkpoint was created by a program unknown to me "Software
Distribution
Service 2.0" and any retore checkpoint before this will not succeed, can
any one help?

Bonjour

En bon français :
moi aussi j'ai un point de restauration "SoftwareDistributionService2.0"
Ce jour-là je n'ai rien fait de spécial .Qu'est-ce donc ?
Merci pour Furgon et moi .

Bonjour,

Il s'agit de trace des dernières mises à jour par Windows Update

Cordialement

--
Enlever DoubidoU de mon adresse...

"Le meilleur logiciel du monde est celui que l'on maîtrise..."

Alain.bab
Re...
Sabrem vous met sur la bonne voie. Pour compléter : allez dans Windows
Update et dans la fenêtre (en haut à droite) de recherches, tapez Software
Distribution Service 2.0 (sans coller les mots) celà vous envoie sur le site
de Microsoft qui traite du dossier.

"Sabrem JORAM" a écrit dans le message
de news:
lefrob a exposé le 19/12/2004 :
"Alain.bab" <Lasaô a écrit dans le message de news:

Hi !
You're on a french site...
Bye.

"Furgon" a écrit dans le message de news:

Can any one tell me how to delete a Restore Checkpoint?
A Restore Checkpoint was created by a program unknown to me "Software
Distribution
Service 2.0" and any retore checkpoint before this will not succeed,
can any one help?

Bonjour

En bon français :
moi aussi j'ai un point de restauration "SoftwareDistributionService2.0"
Ce jour-là je n'ai rien fait de spécial .Qu'est-ce donc ?
Merci pour Furgon et moi .

Bonjour,

Il s'agit de trace des dernières mises à jour par Windows Update

Cordialement

--
Enlever DoubidoU de mon adresse...

"Le meilleur logiciel du monde est celui que l'on maîtrise..."

lefrob
"Alain.bab" <Lasaô a écrit dans le message de news:
Re...
Sabrem vous met sur la bonne voie. Pour compléter : allez dans Windows Update et dans la fenêtre (en haut à droite) de recherches,
tapez Software Distribution Service 2.0 (sans coller les mots) celà vous envoie sur le site de Microsoft qui traite du dossier.

Bonjour,

Il s'agit de trace des dernières mises à jour par Windows Update

Cordialement

OK et merci à tous
Bonne fin d'année et joyeux Noël !
A+ Robert

Alain.bab
Hi,
This program is coming after a windows update downloaded.

"Furgon" a écrit dans le message de news:

Can any one tell me how to delete a Restore Checkpoint?
A Restore Checkpoint was created by a program unknown to me "Software
Distribution
Service 2.0" and any retore checkpoint before this will not succeed, can
any one help?