test format flowed sans couper les lignes

2 réponses
Julien Arlandis
Denique Antiochensis ordinis vertices sub uno elogio iussit occidi ideo efferatus, quod ei celebrari vilitatem intempestivam urgenti, cum inpenderet inopia, gravius rationabili responderunt; et perissent ad unum ni comes orientis tunc Honoratus fixa constantia restitisset.

Soleo saepe ante oculos ponere, idque libenter crebris usurpare sermonibus, omnis nostrorum imperatorum, omnis exterarum gentium potentissimorumque populorum, omnis clarissimorum regum res gestas, cum tuis nec contentionum magnitudine nec numero proeliorum nec varietate regionum nec celeritate conficiendi nec dissimilitudine bellorum posse conferri; nec vero disiunctissimas terras citius passibus cuiusquam potuisse peragrari, quam tuis non dicam cursibus, sed victoriis lustratae sunt.

Ibi victu recreati et quiete, postquam abierat timor, vicos opulentos adorti equestrium adventu cohortium, quae casu propinquabant, nec resistere planitie porrecta conati digressi sunt retroque concedentes omne iuventutis robur relictum in sedibus acciverunt.

Accedebant enim eius asperitati, ubi inminuta vel laesa amplitudo imperii dicebatur, et iracundae suspicionum quantitati proximorum cruentae blanditiae exaggerantium incidentia et dolere inpendio simulantium, si principis periclitetur vita, a cuius salute velut filo pendere statum orbis terrarum fictis vocibus exclamabant.

--
Ce message a été posté avec Nemo : <http://news2.nemoweb.net/?Jid=876da85a8cea032fe032134bf69b52b9d90aef07@news2.nemoweb.net>

2 réponses

robot de fr.test
Bonjour,

Vous venez d'envoyer un message de test à destination d'Usenet intitulé 'test format flowed sans couper les lignes'.
Ce message a bien été propagé.
(Ce robot répond à tout message isolé -- pas les réponses -- posté sur fr.test contenant le mot clé 'test' ou 'essai'.)

Cordialement,
le robot de fr.test

P.S: en-têtes du message:

Bytes: 3343
Path: ...!eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.albasani.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!poup.poupinou.org!jntp.news2.nemoweb.net!from-jntp
Message-id:
Jntp-route: news2.nemoweb.net
Jntp-serversign: fs6lqHpSC2WoNZupbcH4hV9kWGAukHNKcKws3gqHlxFibXvb3+U1rL5igvfIBCc04HP4KVJocRRDnxb6D92CN63T+mhrUPKduqYW2rzaG87D6Q6mV8okzHnrMPL+M3r1hwcXzXmOM4jgVHoTl9QrI+h+QxoLa+651bVvTM+G4Gg Jntp-datatype: Article
Subject: test format flowed sans couper les lignes
Newsgroups: fr.test
User-agent: Nemo/0.993r
Jntp-hashclient: 9d726e860c7db128c92cc39185f5e3f32999f973
Jntp-threadid: e487ef56e7949b73161ff1024022d21325fe24a8
Jntp-uri: http://news2.nemoweb.net/?Jid‡
Date: Fri, 14 Nov 14 18:52:37 +0000
Jntp-originserver: news2.nemoweb.net
Organization: Nemoweb
Jntp-browser: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_9_5) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/38.0.2125.122 Safari/537.36
Jntp-postinghost: 054969654dd31146da0ad76c886e82e8a47bc361
X-complaints-to:
Jntp-protocol: JNTP-Strict
Jntp-protocolversion: 0.65
Jntp-server: PhpNemoServer/0.87a
Jntp-serverpublickey: -----BEGIN PUBLIC KEY----- MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQCwFUV72LfqFuBAOnDw1A6l/0p2 Cb2jzhEn+37TWKbMDG0rfCshgX80XWobh28wjdR26jnCWWhy+W+aqFkmbcz0Kiz6 Ssgh4sWJHAeFI+TfbeaojTfq/9gPsYhcytpE7bh0ruUgbZeEvzXUrGOlFE1E2h9n ToOVovb5uvAlxFVsywIDAQAB -----END PUBLIC KEY-----
Jntp-userid:
Mime-version: 1.0
Content-type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-transfer-encoding: 8bit
X-jntp-jsonnewsgateway: 0.94
From: Julien Arlandis
Raw_subject: test format flowed sans couper les lignes
Raw_from: Julien Arlandis
Flat_text: test format flowed sans couper les lignes
Julien Arlandis
Le 14/11/2014 19:52, Julien Arlandis a écrit :
Denique Antiochensis ordinis vertices sub uno elogio iussit occidi ideo
efferatus, quod ei celebrari vilitatem intempestivam urgenti, cum
inpenderet inopia, gravius rationabili responderunt; et perissent ad
unum ni comes orientis tunc Honoratus fixa constantia restitisset.

Soleo saepe ante oculos ponere, idque libenter crebris usurpare
sermonibus, omnis nostrorum imperatorum, omnis exterarum gentium
potentissimorumque populorum, omnis clarissimorum regum res gestas, cum
tuis nec contentionum magnitudine nec numero proeliorum nec varietate
regionum nec celeritate conficiendi nec dissimilitudine bellorum posse
conferri; nec vero disiunctissimas terras citius passibus cuiusquam
potuisse peragrari, quam tuis non dicam cursibus, sed victoriis
lustratae sunt.

Ibi victu recreati et quiete, postquam abierat timor, vicos opulentos
adorti equestrium adventu cohortium, quae casu propinquabant, nec
resistere planitie porrecta conati digressi sunt retroque concedentes
omne iuventutis robur relictum in sedibus acciverunt.

Accedebant enim eius asperitati, ubi inminuta vel laesa amplitudo
imperii dicebatur, et iracundae suspicionum quantitati proximorum
cruentae blanditiae exaggerantium incidentia et dolere inpendio
simulantium, si principis periclitetur vita, a cuius salute velut filo
pendere statum orbis terrarum fictis vocibus exclamabant.

Réponse NNTP