Use of several langages

4 réponses
André Landreau
Hi everybody,

Using Vista Ultimate I'd like to know when two users sessions are set if
each user can use a different langage ?
Say, user A uses English and user B using French ?
I did not find how to do that, yet. Can somebody help ? Thanks

André Landreau

4 réponses

Benji
Hello, André,

Reading your question, i guess you are A user...
Let user B ask the same question in french?

Best regards,

Benji.

"André Landreau" a écrit dans le message de
news:
Hi everybody,

Using Vista Ultimate I'd like to know when two users sessions are set if
each user can use a different langage ?
Say, user A uses English and user B using French ?
I did not find how to do that, yet. Can somebody help ? Thanks

André Landreau

Le Claude
Salut,

You will say at user B to translate....

[Panneau de Config] ==> [Horloge, langue, région] ==> [Modifier la langue]
==> [Choisissez une langue d'affichage]. Mais il faut avoir installé le pack
de langue Français. Ouf Corse !
--
Amicalement, Claude.

Claude CHARNEAU MVP-Shell/User.

La fé sens òbras, mòrta es.

"André Landreau" a écrit dans le message de groupe
de discussion :
Hi everybody,

Using Vista Ultimate I'd like to know when two users sessions are set if
each user can use a different langage ?
Say, user A uses English and user B using French ?
I did not find how to do that, yet. Can somebody help ? Thanks

André Landreau

Merci à vous.
Désolé pour le message en Anglais ! Problème d'environnement mixte ?
aml

"André Landreau" a écrit dans le message de
news:
Hi everybody,

Using Vista Ultimate I'd like to know when two users sessions are set if
each user can use a different langage ?
Say, user A uses English and user B using French ?
I did not find how to do that, yet. Can somebody help ? Thanks

André Landreau

Benji
Bonjour, André,

Bon, si j'ai bien compris tu es à la fois A et B, lol. Ce qui fait de toi un
homme averti...

ceci étant, ta question:
as-tu essayé l'utilisation de la barre de langues?

Normalement la page d'accès utilisateurs comporte en bas à gauche un bouton
de choix de langues

Cordialement,

Benji.

"André Landreau" a écrit dans le message de
news:
Merci à vous.
Désolé pour le message en Anglais ! Problème d'environnement mixte ?
aml

"André Landreau" a écrit dans le message de
news:
Hi everybody,

Using Vista Ultimate I'd like to know when two users sessions are set if
each user can use a different langage ?
Say, user A uses English and user B using French ?
I did not find how to do that, yet. Can somebody help ? Thanks

André Landreau