Visual Studio Express 2008

Le
Jean
J'ai vu que VS Express 2008 était disponible :

http://www.microsoft.com/express/download/

Je me pose une petite question cependant : VS Express 2008 peut-il
cohabiter avec VS Express 2005 ?
Je serais tenté de répondre non mais

Amicalement,

--
Jean - JMST
Belgium

Bonjour,

| Je me pose une petite question cependant : VS Express 2008 peut-il
| cohabiter avec VS Express 2005 ?
| Je serais tenté de répondre non ... mais ...

A priori oui :
http://www.microsoft.com/express/support/faq/

Will the Visual Studio Express Editions install side-by-side with the
versions of Visual Studio 2005 Express Editions?

Yes, side-by-side compatibility with other versions of Visual Studio
2005 including Visual Studio 2005 Express Editions and Visual Studio
2008.

Un problème connu toutefois :
http://download.microsoft.com/download/9/A/E/9AE0F6CC-7032-408E-9CA7-989F9E4AF4EC/VS2008ExpressReadme.htm

Installing Visual Studio 2008 side-by-side with Visual Studio 2005 on
the same computer causes Visual Studio 2005 repair of .NET Framework 2.0
to fail.

When Visual Studio 2008 is installed on the same computer as Visual
Studio 2005, Visual Studio 2005 repair fails to repair the .NET
Framework 2.0.

To resolve this issue:

Repair .NET Framework 2.0 separately.

--
Gilles LAURENT
MVP Windows Server - Admin Frameworks

Bonjour,

[...]

C'est une bonne nouvelle :-)

[...]

C'est très mineur ... donc ça reste une bonne nouvelle :-)
Merci pour les infos.

Amicalement,

--
Jean - JMST