Type : File
Data : SmitfraudFix.zip
TAC Rating : 5
Category : Misc
Comment : Object "IEDFix.C.exe" found in this archive.
Object : C:Util

KeyID: 0xCFAF704C
Questions / Réponses high-tech
Herser
Le #17942071
Laurent Jumet wrote:
Hello !

Je reviens sur le Trojan trouvé par ADAware: c'est une fausse
alerte; c'est un fichier de SmitfraudFix:

Deep scanning and examining files (C:)
Object "IEDFix.C.exe" found in this archive.

Win32.Hoax.Renos Object Recognized!
Type : File
Data : SmitfraudFix.zip
TAC Rating : 5
Category : Misc
Comment : Object "IEDFix.C.exe" found in this archive.
Object : C:Util

Bonjour
Merci du retour
Que dit VirusTotal sur cet exe ?