Word does not open from START menu or Microsoft Office

Ineedhelp
J' ai fait une download d'une template WORD (Microsoft.com) et depuis, WORK
n'ouvre pas dans le Start menu. Je peux seulement ouvrir quand je troube une
document WORD existante. Comment est-ce que je peut regler ce problem?
Merci.

Oliver Pyramid
HI !
Whi(t)ch template ?
And if you go to C:Program FilesMicrosoft OfficeOffice10 , do you see
winword.exe ? What about double-clic on it ?
Bst Rgds.
--
Vox populi vox dei.

[...]

Ineedhelp
Template for a form letter - nothinig complicated. I did not keep the
template.
I do see Winword.exe and it works when I double click on it.

[...]

WhoIsPerfect?
Bonjour Ineedhelp

Ta template a surement une extension dot. Je pense que tu as mis cet
"template" dans le répertoire d'ouverture (Startup) et non (Template).
Regarde dans les options de word..

@+
Olivier

[...]

Oliver Pyramid
Hi !
Simple : you make a shortcut ( right-clic on winword.exe > Send to >
Desktop), then you can grab it to the quicklauch, for exemple, and you
willn't have to go to Start > Progs > Office > Word !
Have a nice day !
--
Vox populi vox dei.