Command NET SEND /DOMAIN:domName "message" fails with XP workstati

Le
Albertoh
Hello,
In a 2000 domain, we have replaced W2k by XP Pro workstations :
Now the command "NET SEND /DOMAIN:domainName message" doesn't work :
It is sent from the Server (W2K Server).
It works on the Server, like before. But not on the workstations !

An idea ?
Thanks
F. Dunoyer
Le #19319191
Albertoh a écrit :
[...]

surement parceque le service qui receptionne ces messages ( "affichage
de messages" (peut etre alerter en anglais) est arrété.
Cest une stratégie de domaine classique
je me demande meme si c'est pas desactivé par defaut depuis le SP2

--
François Dunoyer
Des infos en Vrac : http://fds.mvps.org/ta/envrac.htm

Ok