erreur 550

Le
gilles.dumas
This is the Postfix program at host smtp4.tech.numericable.fr.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The Postfix program

<cabatelier@modulonet.fr>: host mta.modulonet.fr[82.216.111.1] said:
550
<cabatelier@modulonet.fr>: Recipient address rejected: User
unknown (in
reply to RCPT TO command)

bjr à ttes et à ts ,
voici le message que je reçois à chaque envoi de courrier,sachant que
je reçois bien tous mon courrier.
pouvez vous m'aider à résoudre ce problème.d'avance merci
Cdlt,
Azo3
Le #1750670
c'est marqué : destinataire inconnu...!

--
Serge CENCI
MVP Microsoft WINDOWS

NB - adresse : enlever ENLEVER

[...]

gilles
Le #1750668
ok,mais probleme identique avec tout mon carnet d'adresses!!??
"Azo3" uG78ihq$

Le #1750666
tu passes par Orange?

--

[...]