Inaccessible boot device (windows 2000 server)

Le
bcastaing
Hi every body,

I want to restore a ghost image on a target server different from the
source server. When starting the system, I get BSOD "inaccessible boot
device". Off course the the RAID adapter is different from the first
server.

How can I modify the startup files to be able to boot the system on
the new server ? (insert raid driver )

Thanks by advance
Williamhoustra
Le #19961291
[...]

Comme c'est un forum francophone, je réponds en français, na !

Si la restauration par Ghost est OK il est possible que cela ne boute pas
pour autant car le secteur de boot du disque - justement - boutable n'est
pas en état. Ca m'est déjà arrivé. Pour y remédier voir la "console de
récupération" (sur le disque d'installation), et dans les options de la
ligne de commande il y a RESTBOOT.

En hopant que ça helpe