Mauvaise icone ?

Le
Laetitia
Bon-(jour,nuit),

c'est (déjà) écrit dans le titre du sujet (présenté dans, ces salles).

Lorsque je lance l'application x, j'ai l'icône y, est-ce normal ?
Comment procéder pour faire correspondre, a.x avec i.x (pas i y) ?

P.-J. : icône y = http://cjoint.com/?gevAxmyZed

Cordialement (et merci de l'éventuelle réponse).

[avec suivi positionné sur fr.comp.os.ms-windows, et par défaut]

--
Ctdeki (2003-04) : Look and see l' http://cjoint.com/?gdmzXccLvl ?
John of Aix
Laetitia wrote:
[...]

Could't get to the link, don't know why, but, hey, it happens, so I'll
use my imagination...

I think you mean that the icon indicating the programme which will open
this or that file (document, video, image) is not the one you want (not
the programme you want therefore).. To change it, right click then 'open
with...' then 'choose the programme' shown at the bottom. After you've
chosen the programme, click the box 'Always use thios programme to open
this type of file (or similar) and off you go/
Laetitia
Le #14480161
De : "John of Aix" Ng : fr.comp.os.ms-windows
Références : Réponse au fil [thread] : Mauvaise icone ?
The Wed, on 4 Jun 2008 at 22:46:26 [+02:??]
Idée de message : Organisation: les "news groups" par Orange

Hello!

Le 04/06/2008, John of Aix, avait fort bien dit :

Could't get to the link, don't know why, but, hey,
it happens, so I'll use my imagination...

Wow? And of course..

[...]

Oh yeah?

[...]

It's okay now and thanks.

Bye for now!