ncprwsnt.exe

Le
marc
Bonjour
au demarage mon pc est devenu tres lent, j'ai une application "TSX
508-30-340" qui prend entre 20 et 35% des ressources, quand je la ferme plus
de pb, a quoi correspond cette applicqtion?
salutations
mark
Sabrem JORAM

[...]

http://www.securityfocus.com/archive/1/archive/1/426480/100/0/threaded

où l'éditeur de ce logiciel expose qu'il est au courant et s'attache à
régler le problème...

-----

"2.: - Buffer Overflow with Privilege Escalation (some sort of), DoS
================================================================== Some of the installed applications didn't like it to start with a large
amount of arguments.

example 1:
In my current test-configuration I'm not able to go to or configure
'IPSec' in the menu 'configuration'. If I run 'ncpmon.exe' with >&1
characters I get a slightly different gui. And it's not only the gui
which is different. Now I'm able to go to the 'IPSec' menu and
configure the settings.

example 2:
Run 'ncprwsnt.exe' with enough arguments and your cpu utilization will
raise 100%.

VENDOR RESPONSE:
NCP is currently checking this problem(s)."

-----

Trouvé ainsi :

http://www.google.fr/search?hl=fr&q=ncprwsnt.exe&btnG=Recherche+Google&meta
Cordialement,

--

Pascal, F-20214

http://www.worldcommunitygrid.org/
http://www.clubic.com/forum/--t318291.html

Claude LaFrenière
Le #1257267
Salut *marc* :

[...]

Application: NCP VPN/PKI Client
Site: http://www.ncp.de
Version: 8.11, Build 146 and maybe lower
OS: Windows
Bugs: Local Privilige Escalation, DoS and other

--
Claude LaFrenière

marc
Le #1256893
Merci pour le lien, petite erreur dans le message mais vous aviez compris,
l'application n'ai pas TSX.... mais"ncprwsnt.exe".
en fait je ne vois pas ce que c'est, j'utilise 2 VPN, "quick vpn"(linksys)
et "FEC IP sec security client" (ancien Bintec) donc pas de ncp!!!

salutations