le service abuse de orange ne fonctionne plus ?

Le
Az Sam
Voici ce que le deamon me repond :

This is the SMTP Server program at host orange.fr.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The SMTP Server program

<abuse@orange.fr>: host 10.232.9.66[10.232.9.66] said: 554
<abuse.orange@abuse.orange.fr>: Relay access denied (in reply to RCPT TO
command)

--
Cordialement,
Az Sam.
Voici ce que le deamon me repond :

command)

J'ai oublie de preciser que l'envoi s'est fait par le smtp de ifrance sur le
587 authentifie.

une relaying du domaine orange.fr vers abuse.orange.fr , je ne comprends pas
ce que ca signifie.

--
Cordialement,
Az Sam.