virus / analyse

1 réponse
ts
Les auteurs de virus sont cons, ils envoyent directement leur virus à des
laboratoires pour les faire analyser :-)

Voilà ce que je viens de recevoir

------------------------------------------------------------
From: Virus Research <Virus_Research@avertlabs.com>
To: decoux@moulon.inra.fr
Subject: Attachment Received Autoreply

[...]
Thank you for your file-sample. We will review your email and either send
you a response or forward to the appropriate contact. If you have sent us a
file which is not in a password protected zip file (password - infected)
then your sample will not be reviewed.

______

Virus Research accepts file-samples for analysis and possible inclusion into
AV signature DAT sets. We are also prepared to answer general virus
questions. Virus Research does not handle product related issues.

[...]

------------------------------------------------------------

Bien évidemment, je n'ai rien envoyé. C'est le virus qui a usurpé mon
adresse e-mail

--

Guy Decoux

1 réponse

roche
"ts" a écrit dans le message de news:

Les auteurs de virus sont cons,
pourquoi tant de haine?

ils envoyent directement leur virus à des
laboratoires pour les faire analyser :-)

ils ont raison, comme ça ils contaminent pas leurs propres ordinateurs.