windows media player 11

Le
vacance
Bonjour,je viens d'installer media player 11 sur mon windows xp et je ne peux
pas lire mes musiques ou videos telechargées sur fnac ou virgin .
le message d'erreur est celui-ci
ligne 14
caractère 5
erreur un problème
s'est produit au niveau du composant de la gestion des droits numèriques DRM
que dois-je faire merci
Said

voici le contenu d'un article de KB Microsoft qui devrait resoudre ton
probleme :)

RESOLUTION
To resolve this problem, reset the DRM store on the computer. To do this,
follow these steps: 1. If Windows Media Player 11 is running, exit Windows
Media Player 11.
2. Locate the DRM folder on the hard disk, and then rename the DRM
folder to DRMbackup.

Note By default, this folder is %SystemDrive%Documents and
SettingsAll UsersDRM in Microsoft Windows XP.
3. Visit the following Microsoft Web site:
http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/en/indivit.asp
4. Follow the instructions on the Web site in order to update the
security component of Windows Media Player 11. This procedure enables you to
obtain new licenses for media content. You can also reset licenses for
purchased content so that you can play that content on a computer.
Note You must contact any third-party stores from which you purchased music
to reset the licenses for that music. If you have copied CDs to protected
Windows Media Audio files, those CDs must be copied again.

"vacance" news:
[...]

Le #770620
Merci de votre réponse

Bonjour,