l'ip tv est tomb=c3=a9 vous en pensez quoi =3f

2 réponses
Emplacement libre
Police across Europe raid illegal streaming service platforms
Broadband TV News-18 Sep 2019
Police across Europe raid illegal streaming service platforms ...
disable the encryption of the original programmes and generate the
illegal IPTV ...
Xtream Codes IPTV System Targeted in Massive Police ...
TorrentFreak-18 Sep 2019
Italian authorities launch Europe-wide operation against ...
Xinhua-18 Sep 2019
Italian authorities target Xtream Codes IPTV
FULLSYNC (press release) (blog)-18 Sep 2019
Italy coordinating EU-wide crackdown on pirate streaming ...
Telecompaper-18 Sep 2019
View all

les serveurs iptv italiens démantelés sont la raison de votre ennui.

alors vous pensez quoi, des 70 locales ou centaines de chaines tv
mondiales àllac''con, chez votre futur fournisseur officiel ?
--

2 réponses

eznob
Emplacement libre, le samedi 21/09/2019, sur fr.rec.tv.programmes :
Police across Europe raid illegal streaming service platforms
Broadband TV News-18 Sep 2019
Police across Europe raid illegal streaming service platforms ... disable the
encryption of the original programmes and generate the illegal IPTV ...
Xtream Codes IPTV System Targeted in Massive Police ...
TorrentFreak-18 Sep 2019
Italian authorities launch Europe-wide operation against ...
Xinhua-18 Sep 2019
Italian authorities target Xtream Codes IPTV
FULLSYNC (press release) (blog)-18 Sep 2019
Italy coordinating EU-wide crackdown on pirate streaming ...
Telecompaper-18 Sep 2019
View all
les serveurs iptv italiens démantelés sont la raison de votre ennui.
alors vous pensez quoi, des 70 locales ou centaines de chaines tv mondiales
àllac''con, chez votre futur fournisseur officiel ?

Mangez du pop-corn©.
--
Après-demain, demain sera hier. (Proverbe tzigane)
eznob
eznob, le dimanche 22/09/2019, sur fr.rec.tv.programmes :
Mangez du pop-corn©.

...assuming your English is fluent enough.
--
Après-demain, demain sera hier. (Proverbe tzigane)