Accu Asus a41-x550a Probleem?

Aucune réponse
kopenaccu
Hallo,

Mij beproefd voor toepassing mijn laptop over een batterij vanmorgen, maar het zou niet werken. Ik gebruik Windows 7 en het pictogram zegt

(10% beschikbaar, vast maar niet geladen, Asus A41-X550A)

Laptop werkt goed wanneer aangesloten op Mauns.

Ik neem een kijkje in het Configuratiescherm, maar vind niet alle middelen voor de controle van de Accu Asus a41-x550a .

Ik zelden werken weliswaar de laptop in de werking van de batterij, wanneer ik naar bed ga zet ik meestal de laptop in de slaapstand staat, in plaats van de cloosing naar beneden, dus vermoedelijk de notebook over de batterij 's nachts de nodige bevoegdheid in slaapstand nodig hebben. Ik draai op de stekker. ASUS A41-X550A

Ik volg deze praktijk mooie consistantly voor ongeveer 6 maanden of zo, maar af en toe sluiting volledig.

Mag ik aannemen dat de batterij gebroken is? Het was nieuws als ik de nieuwe laptop vorig jaar gekocht. http://www.kopenaccu.com/asus-a41-x550a.html

Réponses