[ANN] Acquisition F101.1

J.P. Kuypers
Le dossier French.lproj, F101.1, pour Acquisition est désormais
disponible à <ftp://ftp.sri.ucl.ac.be/pub/Acquisition/>.

Et bientôt sans doute sur un des miroirs :

<ftp://ftp.calvacom.fr/pub/mac-fr/>
<ftp://ftp.oleane.fr/pub/mirrors/version-francaise/>
<ftp://ftp.free.fr/mirrors/ftp.sri.ucl.ac.be/>
<ftp://ftp.ciril.fr/pub/Mac/UCL/>
<ftp://ftp.cidif.org/mac/>
<ftp://ftp.belnet.be/mirror/ftp.sri.ucl.ac.be/pub/>

Et à l'attention spéciale de Franck :

> [...]
> the number of sources it has. There's some new eye candy in this
> column. Second, an "Artist Name" column has been added, for obvious
> purposes.
> The most interesting addition, however, is that Acquisition now tries
> to read your iTunes library file, and attempts to mark files that are
> already found in your iTunes library (hence, no need to download them).
> The matching algorithm is very much a work in progress. Right now it's
> pretty simplistic (it just looks at the song title), but it'll improve

Et à l'attention particulière de Laurent dit NoNo :

--
Jean-Pierre Kuypers

texte avant de câbler sciemment.

Vincent NICOLAS
In article <241020031641544784%,
"J.P. Kuypers" wrote:

[...]

Question bête : qu'apporte-t-il de plus que Limewire en ce cas ?

--
Vincent Nicolas
En direct de Lyon