[ANN] Acquisition F110.3

J.P. Kuypers
Le dossier French.lproj, F110.3, pour Acquisition est désormais
disponible à <ftp://ftp.sri.ucl.ac.be/pub/Acquisition/>.

Et bientôt sans doute sur un des miroirs :

<ftp://ftp.calvacom.fr/pub/mac-fr/>
<ftp://ftp.oleane.fr/pub/mirrors/version-francaise/>
<ftp://ftp.free.fr/mirrors/ftp.sri.ucl.ac.be/>
<ftp://ftp.ciril.fr/pub/Mac/UCL/>
<ftp://ftp.cidif.org/mac/>
<ftp://ftp.belnet.be/mirror/ftp.sri.ucl.ac.be/pub/>

Et à l'attention spéciale de Franck :

> Version 110.3 makes the following changes:
> - Added preference to turn off existing file matching. This is in
> place only because, in some circumstances where users have slow
> machines and complex file hierarchies, there can be a noticeable
> performance effect. Turning this feature off saves a certain amount of
> CPU time at launch as well as a certain amount of persistent memory
> usage. Disengaging this feature can make Acquisition run substantially
> leaner on computers where CPU power and memory are constrained.
> - Fix for drawer selection inconsistencies when deleting multiple
> [...]

Et à l'attention particulière de Laurent dit NoNo :

--
Jean-Pierre Kuypers

texte avant de câbler sciemment.

macaccro
Le 10/07/04 19:11, dans 100720041911037746%, « J.P.
Kuypers » a écrit :

Le dossier French.lproj, F110.3, pour Acquisition est désormais
disponible à <ftp://ftp.sri.ucl.ac.be/pub/Acquisition/>.

Impossible de se connecter en anonyous

J.P. Kuypers

Kuypers » a écrit :

Le dossier French.lproj, F110.3, pour Acquisition est désormais
disponible à <ftp://ftp.sri.ucl.ac.be/pub/Acquisition/>.

Impossible de se connecter en anonyous

Même en respectant la Netiquette ?