[ANN] MacSOUP F-2.6b2

J.P. Kuypers
La version française, F-2.6b2, de MacSOUP est désormais disponible à
<ftp://ftp.sri.ucl.ac.be/pub/News/MacSOUP/>.

Et bientôt sans doute sur un des miroirs :

<ftp://ftp.calvacom.fr/pub/mac-fr/>
<ftp://ftp.oleane.fr/pub/mirrors/version-francaise/>
<ftp://ftp.free.fr/mirrors/ftp.sri.ucl.ac.be/>
<ftp://ftp.ciril.fr/pub/Mac/UCL/>
<ftp://ftp.cidif.org/mac/>
<ftp://ftp.belnet.be/mirror/ftp.sri.ucl.ac.be/pub/>

Et à l'attention spéciale de Franck :

> The following bugs have been fixed since 2.6b1:
> - SMTP authentication should actually work now.
> - Internal error or crash after deleting an address book entry.
> - Possible crash when playing a sound after connecting to the server
> (Mac OS X only).
> - Improved the "Intelligent Cut+Paste" algorithm. I hope there are no
> situations where it's worse than before.
> - No longer asks repeatedly for permission to convert the database at
> every startup.
> - A couple of cosmetical glitches.

Et à l'attention particulière de Laurent dit NoNo :

--
Jean-Pierre Kuypers

texte avant de câbler sciemment.

matusans
J.P. Kuypers wrote:

Et à l'attention spéciale de Franck :

The following bugs have been fixed since 2.6b1:

Excuse moi JP mais cette attention est à l'égard d'un francophone, alors
j'avoue que cela m'arrangerait aussi qu'elle soit en français surtout
que je ne pige rien en anglais...

--
Matu

c.demeester
Matu wrote:

J.P. Kuypers wrote:

[...]

C'est pas pour nous , c'est pour Franck, c'est personnel, en language
codé :-))

--

Claude Demeester