[ANN] Net Monitor F3.6.0

J.P. Kuypers
Le dossier French.lproj, F3.6.0, pour Net Monitor est désormais
disponible à <ftp://ftp.sri.ucl.ac.be/pub/NetMonitor/>.

Et bientôt sans doute sur un des miroirs :

<ftp://ftp.calvacom.fr/pub/mac-fr/>
<ftp://ftp.oleane.fr/pub/mirrors/version-francaise/>
<ftp://ftp.free.fr/mirrors/ftp.sri.ucl.ac.be/>
<ftp://ftp.ciril.fr/pub/Mac/UCL/>
<ftp://ftp.cidif.org/mac/>
<ftp://ftp.belnet.be/mirror/ftp.sri.ucl.ac.be/pub/>

Et à l'attention spéciale de Franck :

> [...]
>

> 3.6.0 - 1st January 2004
> - Added text overlaying to dock icon. Available from the display
> preference-pane. The user is responsible to adjust the formating of the
> text to the size of the dock icon.
> - Reduced rebuffering significantly (both for local and remote
> monitoring).
> - Added latency reporting to the "About" panel. For local monitoring the
> general latency is 0.2 - 0.3 seconds. For remote monitoring the general
> latency is 1.5 - 2.0 seconds.
> - Addressed an issue of possible crash when the log window was open.

Et à l'attention particulière de Laurent dit NoNo :

--
Jean-Pierre Kuypers

texte avant de câbler sciemment.

PF
In article <020120041629329075%, J.P. Kuypers
wrote:

Le dossier French.lproj, F3.6.0, pour Net Monitor est désormais
disponible à <ftp://ftp.sri.ucl.ac.be/pub/NetMonitor/>.

OK mais que donner comme name & password ?

Phil

pmanet
PF wrote:

OK mais que donner comme name & password ?

régler ton ftp en standard (anonymous et email)
--
Philippe Manet