ans plus de puis qu'iols ml'ont heté,devoglar philipe et to!ute cette belgique quand cetrel aura fini sa skizo a vouloir me redonner a ses bourreaux DANS cetrel parce qu'ils ont fait cda dans cetrel pendant

21 réponses
Marguritte
quandd tu sortiras la sereingue d'heroine de ton bras et tes livres de
freud de ton clavier de piano du tu ne sais rien faire de toutes facons,
t'iras ou tu voudras dire ce que tu voudsras, change de version parce
que plus personne ne peut faire pour votre version sois acceptée par
quiconque ET IL N Y A A U C U N ACCORD A TROUVER et surement pas depuois
votre prison cage privée personnelle qui vous appartient, luxos beljiek
secte etc.
--
elle me veurt acteurt, dEN ACCPORD AVEC LA PSYCHOSE DE QUI ???? vas sur
TF1 tuer ce rodolphe, t'auras fait 1 chose bien dans ta vie pourrie par
ton poere cet idiot malfrat majistrart.
-- rien d'autre depuis votre cage et AUCUN ACCORD JAMAIS ?./
-

1 réponse

1 2 3
PauL
"Fustigator" schreef in bericht news:

Vitae forma vocata Strandkruier , die Tue, 05
Mar 2013 21:52:37 +0100, in littera
in foro be.politics(et
aliis) vere scripsit quod sequitur:

De 'normale Vlaming' van de dag van vandaag is niet echt
uitgesproken Flamingant, maar hij gaat het niet meer pikken dat ge hem
in 't Frans aanspreekt, indien bekend is dat ge zijn eigen taal ook
kunt spreken. Dat is overigens al lang zo. Ik ben nog getuige geweest
van telefoongesprekken tussen bedienden in mijn jeugd, toen ik nog
werkstudent was, waarin de ene tegen de andere zei:"Zeg, is 't hier in
't Frans te doen?" En ik woon niet in of rond Brussel, maar in de
buurt van het Gentse industriegebied, waar toendertijd veel fabrieken
stonden met een Franse naam.

Jammer want ik zou het wel durven lappen om gedurende enkele dagen
enkel in het Frans aan alle Flaminganten van deze groep te antwoorden
gewoon om ze effe te pakken.

't Enige wat jij hier doet is bewijzen dat je een franskiljon bent want
je vond het jammer dat Norbert niet op je kar sprong.
1 2 3