Application.SumProduct((Range("A1:A5") > 3) * (Range("B1:B5") < 8)) ne marche pas

g.bezamat
bonjour,
Merci pour vos réponses à mes questions d'hier (Sumproduct;Rnd), mais
pourquoi la formule ci-dessus ne fonctionne pas
G.bézamat

Daniel
Bonjour.
Trouvé ça sur la toile :
"using this kind o Sumproduct syntax is not possible within VBA. In VBA you
can only use the 'classic' Sumproduct syntax: If you need to use SP to
conditional count/sum you have to use Evaluate within VBA"

donc :

Var = Evaluate("SumProduct((A1:A5>3) * (B1:B5<8))")

Cordialement.
Daniel