Autorisation en folie

11 réponses
gabriel blazquez
Bonjour,

Jer souhaite vous faire part du probleme que j'ai rencontre hier sur mon
reseau. Dans une ecole sup d'art nous avons un xserve 10.2.8 qui gere les
sessions d'une trentaine de poste. Hier vers 14 heures des etudiants
commence a se plaindre que leur documents sont innacessible. le symptome :
le login est posssible mac ou PC mais le dossier home ne l'est pas " vous
n'avez pas l'autorisation ....."

Donc verif des autorisations et la je me rends compte que c'est la totale
folie . les autorisations sur la racine de certains disques etant par
exemple sur access interdit, les homes de cdupont avec les autorisation de
cdurand ....

Bref jamais vue ca :-)

donc repartion des auto, check up des disques ( une erreur touve type nombre
de fichiers invalide ) reparations et c'est reparti mais bon j'ai ete
echaude :-)

merci pour vos avis eclaires

1 réponse

1 2
gabriel blazquez
for 20 minutes.
Add the patties or stuffed heads, and some loose crawfish,
lobster, long piglet, or what have you.
Cook on low for 15 minutes, then allow it to set for at least
15 minutes more.
Serve over steamed rice; this dish is very impressive!

Stuffed Cabbage Rolls

Babies really can be found under a cabbage leaf -
or one can arrange for ground beef to be found there instead.

8 large cabbage leaves
1 lb. lean ground newborn human filets, or ground chuck
Onions
peppers
celery
garlic
soy sauce
salt pepper, etc
Olive oil
breadcrumbs
Tomato Gravy (see index)

Boil the cabbage leaves for 2 minutes to soften.
In skillet, brown the meat in a little olive oil,
then add onions, peppers, and celery (all chopped finely)
and season well.
Place in a large bowl and cool.
Add seasoned breadcrumbs and a little of the tomato gravy,
enough to make the mixture pliable.
Divide the stuffing among the cabbage leaves then roll.
Place seam down in a baking pan.
Ladle tomato gravy on top,
and bake at 325° for 30 - 45 minutes.

Umbilical Cordon Bleu

Nothing is so beautiful as the bond bet
1 2