communication between EXE program & ActionScript

1 réponse
Krzych
Hi all!

I want to establish connection between Windows program (EXE file) and
ActionScript.
Between Windows progam and ActionScript I want to exchange some
information.
The question is, what is easiest way to do that? - by socket? by file
system?
Any Idea?

The program must work on user account - not administrator account,
without any collision with Windows firewall.

Regards
Krzysztof

1 réponse

Olivier Miakinen
Le 08/02/2012 10:55, Krzych a écrit :
Hi all!

Bonjour,

I want to establish connection between Windows program (EXE file) and
ActionScript.

Je ne sais pas si le meilleur groupe est vraiment celui-ci (pour
ActionScript), ou bien l'un des fco.ms-windows, par exemple
fr.comp.os.ms-windows.programmation. Mais en tout cas, ça ne
peut être qu'en français dans les groupes de usenet-fr (fr.*).

Si tu ne parles pas français, essaye de trouver un groupe en
polonais, ou bien en anglais puisque tu sais l'écrire.

Cordialement,
--
Olivier Miakinen