Les consoles de jeux et Linux !

Le
ptilou
Bonjour,

https://www.20minutes.fr/culture/2220719-20180214-nintendo-linux-arrive-swi=
tch-ouvre-voie-jeux-pirates

Çà me fait penser en 2003 je crois, Microsoft qui avait lanc=
un concours pour hacker la X-box avec Mandrake à l'époque un =
prémisse du marketing pour faire acheter des box au linuxiens, es que =
la mayo à prie ?

--
Ptilou
Pierre www.zetrader.fr
Le 14/02/2018 à 14:01, ptilou a écrit :
Bonjour,
https://www.20minutes.fr/culture/2220719-20180214-nintendo-linux-arrive-switch-ouvre-voie-jeux-pirates
Çà me fait penser en 2003 je crois, Microsoft qui avait lancé un concours pour hacker la X-box avec Mandrake à l'époque un prémisse du marketing pour faire acheter des box au linuxiens, es que la mayo à prie ?

Il suffit d'utiliser playonlinux et t'es le boss des jeux sous linux :
https://www.playonlinux.com/fr/supported_apps-1-0.html
ptilou
Le #26464785
Yo,
Le mercredi 14 février 2018 14:08:47 UTC+1, Pierre www.zetrader.fr a écrit :
[...]

Il eu été de bonne aloi de lire l'article, on y parle de pirater des jeux vidéo, cela existe depuis quelque années sur X-Box, le f ils de mon ex-compagne acheter les jeux moitie prix, gravé sur de simp le DVD, c'est pour çà les infos made in France, c'est un peu comm ent dire moisie ?
Ptilou
clive Hors ligne
Le #26464807
Le mercredi 14 Février 2018 à 14:01 par ptilou :
[...]

We () use high quality equipment and materials to produce authentic and fake documents and Banknotes. These Banknotes are highly indistinguishable to touch, feel and naked eyes.This money carries individual serial and by pass security test
including UV-Light and iodine counterfeit pen maker.These notes can be used anywhere tested and approved. We do documents such as passport,ID Cards, Drivers license.All secret features of real passports are carefully duplicated for our Registered and unregistered documents.we are unique producer of quality false and Real documents.We offer only original high-quality Registered and unregistered passports, driver's licenses, ID cards, stamps, Visa, school Diplomas and other products for a number of countries like:USA, Australia, Belgium,Brazil, Canada, Italian,Finland, France, Germany, Israel, Mexico, Netherlands, South Africa,Spain, United Kingdom.
CONTACT OUR SUPPORTERS

General suppor:==========()

Contact e-mails:=====()

WHATSAPP CONTACT:====== +237668586826

-IDs Scan-yes...
-HOLOGRAMS: IDENTICAL
-BARCODES: IDS SCAN
-UV: YES
FAKE IDS WITH FAST SHIPPING - EMAIL SUPPORT
We offer high quality counterfeit bills for the following currencies;
EUR - Euro
USD - US Dollar
GBP - British Pound
INR - Indian Rupee
AUD - Australian Dollar
CAD - Canadian Dollar
AED - Emirati Dirham
ZAR - Rand
CHF - Swiss Franc
CNY - Chinese Yuan Renminbi
MYR - Malaysian Ringgit
THB - Thai Baht

we are able to produce the following items;

REAL BRITISH PASSPORT.
REAL CANADIAN PASSPORT.
REAL FRENCH PASSPORT.
REAL AMERICAN PASSPORT.
REAL RUSSIAN PASSPORT.
REAL JAPANESSE PASSPORT.
REAL CHINESSE PASSPORT.

AND REAL PASSPORT FOR COUNTRIES IN THE EUROPEAN UNION.
REAL DRIVERS LICENSE,I.D CARDS,BIRTH CERTIFATES,DIPLOMATS,MARRIGE CERTIFICATES,AND VISAS.
REGISTERED AND UNREGISTERED BRITISH PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED CANANIAN PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED FRENCH PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED AMERICAN PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED RUSSSIAN PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED JAPANESSE PASSPORT.
REGISTERED AND UNREGISTERED CHINESSE PASSPORT.

REGISTERED AND UNREGISTERED PASSPORTPASSPORT FOR COUNTRIES IN THE EUROPEAN UNION.
Buy Registered and unregistered USA(United States) passports,
Buy Registered and unregistered Australian passports,
Buy Registered and unregistered Belgium passports,
Buy Registered and unregistered Brazilian(Brazil) passports,
Buy Registered and unregistered Canadian(Canada) passports,
Buy Registered and unregistered Finnish(Finland) passports,
Buy Registered and unregistered French(France) passports,
Buy Registered and unregistered German(Germany) passports,
Buy Registered and unregistered Dutch(Netherland/Holland) passports,
Buy Registered and unregistered Israel passports,
Buy Registered and unregistered UK(United Kingdom) passports,
Buy Registered and unregistered Spanish(Spain) passports,
Buy Registered and unregistered Mexican(Mexico) passports,
Buy Registered and unregistered South African passports.
Buy Registered and unregistered Australian driver licenses,
Buy Registered and unregistered Canadian driver licenses,
Buy Registered and unregistered French(France) driver licenses,
Buy Registered and unregistered Dutch(Netherland/Holland) driving licenses,
Buy Registered and unregistered German(Germany) driving licenses,
Buy Registered and unregistered UK(United Kingdom) driving licenses,
Buy Registered and unregistered Diplomatic passports,
[...]
Registered and unregistered Camouflage passports,
Registered and unregistered passport Duplicates,
Registered and unregistered USA(united States) passports for sale,
Registered and unregistered Australian passports for sell,
Registered and unregistered Belgium passports for sell,
Registered and unregistered Brazilian(Brazil) passports for sell,
buy Camouflage passports,
express work permits

IELTS certificate,TOIC ETC
express canadian citizenship docu
verified id cards
passport registered
Canada Cards
United States Cards
Student Cards
International Cards
Private Cards
Adoption Certificates
Baptism Certificates
Birth Certificates
Death Certificates
Divorce Certificates
Marriage Certificates
Custom Certificates
High School Diplomas
G.E.D. Diplomas
Home School Diplomas
College Degrees
University Degrees
Trade Skill Certificates
Social Security
Validate SSN Number
Contact e-mails:=============== ()
General Support:=============== ()

WHATSAPP CONTACT:====== +237668586826
ptilou
Le #26465137
Slt,
Je complète l'info, dans une faculté qui enseigne les brevets et le droits d'auteur ....
Les étudiants se plaignent que les jeux gravés, copier, soit'elle à titre privée, ( cette copie ) ne fonctionne que de façon très aléatoire en matière de connexion réseau sur inter net, une correction, un hack pour remédier à cette bévue ?