defit rsa

Le
remy
bonjour

il y a quelque temps j’étais tomber sur une news
avec un défit de factorisation type rsa avec du fric mis en jeux
sauf que je n'arrive pas a mettre la main dessus

cela parle a quelqu' un

merci remy

--
http://remyaumeunier.chez-alice.fr/
remy
Le 06/03/2018 à 17:18, amzoti a écrit :
The challenges were removed (payment), but that wiki site captures

all of the challenges. If you can break them, you only get bragging right s.
ok thank you
p*q=m p<q
m and an integer so he has a factor smaller than his sqrt
x=sqrt(m) (x integer)
x1ctoriel(x)
pgcd (m and x1) its very fast to calculate
the whole problem is to calculate fact (x) or an integer with p
I think there may be some way to find the factorial
not find yet
cdl remy
--
http://remyaumeunier.chez-alice.fr/