formulaires/Etats

1 réponse
didier
Bonjour

J'ai dans une proc=E9dure d'un formulaire
If[Formulaires]![Nomduformulaire]![nomdusousformulaire].
[Formulaire].[RecordsetClone].[RecordCount]=3D0......

Celle-ci fontionne tr=E9s bien donc j'ai voulu la reporter=20
sur un Etats
[Etats]![Nom=E9tat]![nomdusousetat].[Etat].[RecordsetClone].
[RecordCount]=3D0......
et l=E0 il me met que
'L'objet ne contient pas d'automatisation Etat'
Qui pourrait m'expliquer?

1 réponse

Luiz Cláudio
Hi,

notice that sometimes the subform/subreform control has a different name
from the subform/subreport itself. You have to use the CONTROL name, not the
form/report name.

Does "État" mean report? If it does, you won't have the Recordset.Clone
method or the Recordsetclone property available.

Luiz Cláudio C. V. Rocha
São Paulo - Brasil