libaws2.2

Thomas
bonjour :-)

j'arrive pas à installer libaws2.2
sous ubuntu

avec synaptic, j'ai le msg d'erreur
"libaws2.2: DÈpend: libldap2 (>=2.1.17-1) but it is not installable"

qqn voit quel est le pb ?

--
Téléassistance / Télémaintenance

Thomas
In article
,
Thomas wrote:

[...]

on m'a dit "Try reporting the bug to Ubuntu. They make a valiant effort
to fix as many bugs as possible as quickly as possible."

où est ce que ça se passe, svp ? :-)

--
Téléassistance / Télémaintenance
Nicolas George
Thomas wrote in message
:
on m'a dit "Try reporting the bug to Ubuntu. They make a valiant effort
to fix as many bugs as possible as quickly as possible."

où est ce que ça se passe, svp ? :-)

http://www.google.com/search?q=Ubuntu+bug+report
Thomas
In article <48ac666f$0$8895$,
Nicolas George <nicolas$ wrote:

Thomas wrote in message
:
> on m'a dit "Try reporting the bug to Ubuntu. They make a valiant effort
> to fix as many bugs as possible as quickly as possible."
>
> où est ce que ça se passe, svp ? :-)

http://www.google.com/search?q=Ubuntu+bug+report

merci :-)
désolé pour l'oubli :-)